Блоги

Перейти до У популярних медіа Житомирщини переважають локальні новини про кримінал, надзвичайні ситуації та соціалку

У популярних медіа Житомирщини переважають локальні новини про кримінал, надзвичайні ситуації та соціалку

Оксана Трокоз
Оксана Трокоз
Перейти до Місцеві новини, мінімум національних новин та відсутність новин з інших регіонів: тенденції хмельницьких медіа в листопаді

Місцеві новини, мінімум національних новин та відсутність новин з інших регіонів: тенденції хмельницьких медіа в листопаді

Альона Береза
Альона Береза
Перейти до Кримінал, соціалка і втрати на фронті: про що пишуть Рівненські ЗМІ

Кримінал, соціалка і втрати на фронті: про що пишуть Рівненські ЗМІ

Ганна Калаур
Ганна Калаур
Перейти до Майже все про війну і її наслідки: які місцеві новини пропонують аудиторії херсонські медіа

Майже все про війну і її наслідки: які місцеві новини пропонують аудиторії херсонські медіа

Сергій Нікітенко
Сергій Нікітенко
Перейти до Найбільше – про наслідки війни, найменше – про політику: про що пишуть у новинах луганські релоковані медіа

Найбільше – про наслідки війни, найменше – про політику: про що пишуть у новинах луганські релоковані медіа

Валентина Троян
Валентина Троян
Перейти до У стрічках найпопулярніших онлайн-медіа Тернопільщини переважають регіональні новини, більшість із яких – про кримінал

У стрічках найпопулярніших онлайн-медіа Тернопільщини переважають регіональні новини, більшість із яких – про кримінал

Ірина Небесна
Ірина Небесна
Перейти до 42% новин у медіа Миколаєва – на регіональну тематику, кожна третя з них – про політику і соціалку

42% новин у медіа Миколаєва – на регіональну тематику, кожна третя з них – про політику і соціалку

Катерина Середа
Катерина Середа
Перейти до Кримінал, наслідки війни та соціалка: якими є місцеві новини топових ЗМІ Кіровоградщини

Кримінал, наслідки війни та соціалка: якими є місцеві новини топових ЗМІ Кіровоградщини

Павло Лісниченко
Павло Лісниченко
Перейти до Війна, кримінал і політика – в трійці лідерів у місцевих новинах чернігівських медіа

Війна, кримінал і політика – в трійці лідерів у місцевих новинах чернігівських медіа

Павло Пущенко
Павло Пущенко
Перейти до Місцеві, національні й трохи міжнародного життя: яким новинам чернівецькі ЗМІ віддавали перевагу в листопаді

Місцеві, національні й трохи міжнародного життя: яким новинам чернівецькі ЗМІ віддавали перевагу в листопаді

Альона Чорна
Альона Чорна
Перейти до 80% вінницьких новин локальні. З них третина – кримінал і надзвичайні події

80% вінницьких новин локальні. З них третина – кримінал і надзвичайні події

Антон Булгаков
Антон Булгаков
Перейти до В одеському інфопросторі поменшало новин про війну, але стало більше про політику

В одеському інфопросторі поменшало новин про війну, але стало більше про політику

Павло Колотвін
Павло Колотвін
Перейти до Кримінальні новини й про ДТП переважають у місцевих новинах онлайн-медіа Волині

Кримінальні новини й про ДТП переважають у місцевих новинах онлайн-медіа Волині

Мая Голуб
Мая Голуб
Перейти до Соцмережі для медіа: як їх використовують регіональні ЗМІ на Сумщині

Соцмережі для медіа: як їх використовують регіональні ЗМІ на Сумщині

Альона Яцина
Альона Яцина
Перейти до Як популярні медіа Житомира розширюють аудиторію через соцмережі

Як популярні медіа Житомира розширюють аудиторію через соцмережі

Оксана Трокоз
Оксана Трокоз
Перейти до Соцмережі, дружні медіа: де і як просувають контент локальні запорізькі сайти

Соцмережі, дружні медіа: де і як просувають контент локальні запорізькі сайти

Наталія Виговська
Наталія Виговська
Перейти до Хмельницькі медіа та соцмережі: як регіональні редакції просувають свій контент

Хмельницькі медіа та соцмережі: як регіональні редакції просувають свій контент

Альона Береза
Альона Береза
Перейти до Журналісти-тіктокери, реклама політиків і робота без есемемників: чим живуть соцмережі рівненських ЗМІ

Журналісти-тіктокери, реклама політиків і робота без есемемників: чим живуть соцмережі рівненських ЗМІ

Ганна Калаур
Ганна Калаур
Перейти до З бажанням та без есемемників. Як топові ЗМІ Кіровоградщини працюють у соцмережах

З бажанням та без есемемників. Як топові ЗМІ Кіровоградщини працюють у соцмережах

Павло Лісниченко
Павло Лісниченко
Перейти до Херсонські медіа йдуть у соціальні мережі

Херсонські медіа йдуть у соціальні мережі

Сергій Нікітенко
Сергій Нікітенко
Перейти до Як дніпровські ресурси працюють із соцмережами й чи працюють насправді: огляд ІМІ

Як дніпровські ресурси працюють із соцмережами й чи працюють насправді: огляд ІМІ

Ольга Василець
Ольга Василець
Перейти до Бани у фейсбуці, тікток і майбутнє: як регіональні медіа Донеччини розвивають соцмережі

Бани у фейсбуці, тікток і майбутнє: як регіональні медіа Донеччини розвивають соцмережі

yuliya-harkusha
Перейти до Дороговказ до читачів: як харківські медіа використовують соцмережі

Дороговказ до читачів: як харківські медіа використовують соцмережі

Олена Лептуга
Олена Лептуга
Перейти до Одеські медіа й соціальні мережі: комерційні ЗМІ відстають від суспільного мовника

Одеські медіа й соціальні мережі: комерційні ЗМІ відстають від суспільного мовника

Павло Колотвін
Павло Колотвін