Поради

Перейти до Як навчити ШІ працювати без “галюцинацій”: тренінг від Медіабази Чернівці

Як навчити ШІ працювати без “галюцинацій”: тренінг від Медіабази Чернівці

Перейти до Як медіа економити час та підсилювати контент: тренінг про роботу із ШІ від Медіабази Черкаси

Як медіа економити час та підсилювати контент: тренінг про роботу із ШІ від Медіабази Черкаси

Перейти до Як отримати інформацію, коли стандартні запити не працюють: поради журналістам

Як отримати інформацію, коли стандартні запити не працюють: поради журналістам

Перейти до Як створити репортаж, що підкорить соцмережі

Як створити репортаж, що підкорить соцмережі

Перейти до Як медійникам посилити свою безпеку в мережі

Як медійникам посилити свою безпеку в мережі

Перейти до SEO для медіа в епоху ШІ: що працює зараз у Google

SEO для медіа в епоху ШІ: що працює зараз у Google

Перейти до П’ять порад від Медіабази Чернівці: як журналісту отримати перший грант

П’ять порад від Медіабази Чернівці: як журналісту отримати перший грант

Перейти до Як розпізнати фейк і перевірити джерела: поради з тренінгу Медіабази Житомир

Як розпізнати фейк і перевірити джерела: поради з тренінгу Медіабази Житомир

Перейти до П’ять безкоштовних інструментів, які рятують локальні медіа від вигорання

П’ять безкоштовних інструментів, які рятують локальні медіа від вигорання

Перейти до Як медіа продавати рекламу, коли “їх не купують”: поради від експертки з продажів

Як медіа продавати рекламу, коли “їх не купують”: поради від експертки з продажів