Блоги
Перейти до Фейки про заборону Telegram та його альтернатива: як полтавські медіа рухаються до інших соцмереж
Фейки про заборону Telegram та його альтернатива: як полтавські медіа рухаються до інших соцмереж
Перейти до Дніпровські локальні медіа і локальна політична джинса: моніторинг ІМІ
Дніпровські локальні медіа і локальна політична джинса: моніторинг ІМІ
Перейти до Чому в херсонських медіа немає джинси: хороші й не дуже перспективи
Чому в херсонських медіа немає джинси: хороші й не дуже перспективи
Перейти до Джинса в кропивницьких медіа: ЗМІ не беруть, замовники тиснуть
Джинса в кропивницьких медіа: ЗМІ не беруть, замовники тиснуть
Перейти до В.о. мера як логотип, кешбек і зірочки на “Радіо Трек”: як джинсували рівненські ЗМІ
В.о. мера як логотип, кешбек і зірочки на “Радіо Трек”: як джинсували рівненські ЗМІ
Перейти до Синьо-жовтий ленін, астрологи й мертвий Шуфрич: джинса, фейки та факапи у вінницьких медіа
Синьо-жовтий ленін, астрологи й мертвий Шуфрич: джинса, фейки та факапи у вінницьких медіа
Перейти до Більше джинси й менше неналежного маркування реклами: моніторинг онлайн-медіа Житомирської області
Більше джинси й менше неналежного маркування реклами: моніторинг онлайн-медіа Житомирської області
Перейти до Тимошенко, “Метінвест” і пухкі пиріжки: чим джинсують запорізькі медіа і чому це погано
Тимошенко, “Метінвест” і пухкі пиріжки: чим джинсують запорізькі медіа і чому це погано
Перейти до Період “затишшя”: полтавські медіа майже очистилися від джинси
Період “затишшя”: полтавські медіа майже очистилися від джинси
Перейти до Політика та контрагітація поступово повертаються в одеські новини
Політика та контрагітація поступово повертаються в одеські новини
Перейти до УДАР, Тимошенко і реклама: хто публікує джинсу в чернівецьких медіа
УДАР, Тимошенко і реклама: хто публікує джинсу в чернівецьких медіа
Перейти до Луганські медіа демонструють стійкість до джинси та контрагітації
Луганські медіа демонструють стійкість до джинси та контрагітації
Перейти до Найактивніші піарники на Хмельниччині: облдержадміністрація та облрада і її очільники
Найактивніші піарники на Хмельниччині: облдержадміністрація та облрада і її очільники
Перейти до Чернігівські сайти почали маркувати рекламні матеріали відповідно до законодавства
Чернігівські сайти почали маркувати рекламні матеріали відповідно до законодавства
Перейти до Більше комерційної джинси, менше політичної – сумські медіа продовжують публікувати замовні матеріали
Більше комерційної джинси, менше політичної – сумські медіа продовжують публікувати замовні матеріали
Перейти до Політична і комерційна джинса: як медіа Волині обходили правила у вересні
Політична і комерційна джинса: як медіа Волині обходили правила у вересні
Перейти до “Диво посеред війни” та відсутність контрагітації: як джинсують найпопулярніші медіа Тернопільщини
“Диво посеред війни” та відсутність контрагітації: як джинсують найпопулярніші медіа Тернопільщини
Перейти до Не джинсовий сезон: як справи із замовними матеріалами в харківських медійників
Не джинсовий сезон: як справи із замовними матеріалами в харківських медійників
Перейти до На чужі роти не накинеш поводи
На чужі роти не накинеш поводи
Перейти до Ми важливі для людей, і це дуже надихає. Інтерв’ю з головним редактором херсонського МОСТу Сергієм Нікітенком
Ми важливі для людей, і це дуже надихає. Інтерв’ю з головним редактором херсонського МОСТу Сергієм Нікітенком
Перейти до Реклама секс-кінозалу та залякування ракетами: як Telegram-канали маніпулюють емоціями полтавців і сіють інфопаніку
Реклама секс-кінозалу та залякування ракетами: як Telegram-канали маніпулюють емоціями полтавців і сіють інфопаніку
Перейти до Заблюрені фото, закриті коментарі та дим у небі: як телеграм-канали Тернопільщини писали про “приліт” по обласному центру в ніч на 20 серпня
Заблюрені фото, закриті коментарі та дим у небі: як телеграм-канали Тернопільщини писали про “приліт” по обласному центру в ніч на 20 серпня
Перейти до Висвітлення атак на цивільні об’єкти житомирськими медіа: сухі цифри і майже без історій про людей
Висвітлення атак на цивільні об’єкти житомирськими медіа: сухі цифри і майже без історій про людей
Перейти до Вінниччина вперше в лідерах за кількістю виділених бюджетних коштів на рекламу влади