Блоги

Перейти до Тисяча днів інформаційного протистояння. Чи вистояло одеське інфополе?

Тисяча днів інформаційного протистояння. Чи вистояло одеське інфополе?

Павло Колотвін
Павло Колотвін
Перейти до Як вплинули 1000 днів повномасштабної війни на журналістів Волині

Як вплинули 1000 днів повномасштабної війни на журналістів Волині

Мая Голуб
Мая Голуб
Перейти до 1000 днів широкомасштабної війни для медіа Чернігівщини: вижили та відновилися

1000 днів широкомасштабної війни для медіа Чернігівщини: вижили та відновилися

Павло Пущенко
Павло Пущенко
Перейти до 1000 днів стійкості: як працюють черкаські медіа в умовах повномасштабного вторгнення

1000 днів стійкості: як працюють черкаські медіа в умовах повномасштабного вторгнення

Єлєна Щепак
Єлєна Щепак
Перейти до Від розгубленості до сталої роботи: 1000 днів великої війни для медіа Дніпропетровщини

Від розгубленості до сталої роботи: 1000 днів великої війни для медіа Дніпропетровщини

Катерина Лисюк
Катерина Лисюк
Перейти до 1000 днів під сиренами: як житомирські медійники змінювалися з повномасштабною війною

1000 днів під сиренами: як житомирські медійники змінювалися з повномасштабною війною

Оксана Трокоз
Оксана Трокоз
Перейти до Всупереч тисячі днів: як запорізькі медіа долали загрози повномасштабної війни проти України

Всупереч тисячі днів: як запорізькі медіа долали загрози повномасштабної війни проти України

Наталія Виговська
Наталія Виговська
Перейти до 1000 днів спротиву луганських медіа: історія боротьби, евакуації та відродження під час війни

1000 днів спротиву луганських медіа: історія боротьби, евакуації та відродження під час війни

Валентина Троян
Валентина Троян
Перейти до Медіапад в Одесі: два телеканали та один впливовий сайт більше не працюють

Медіапад в Одесі: два телеканали та один впливовий сайт більше не працюють

Павло Колотвін
Павло Колотвін
Перейти до Бюджетний піар: як влада Хмельниччини витрачає кошти на новини про себе

Бюджетний піар: як влада Хмельниччини витрачає кошти на новини про себе

Альона Береза
Альона Береза
Перейти до (Не)закритий доступ: як волинські журналісти виборюють право на інформацію зверненнями до омбудсмена

(Не)закритий доступ: як волинські журналісти виборюють право на інформацію зверненнями до омбудсмена

Мая Голуб
Мая Голуб
Перейти до Як медіа Миколаєва борються з кадровим голодом

Як медіа Миколаєва борються з кадровим голодом

Катерина Середа
Катерина Середа
Перейти до Персональний помічник, диктор, монтажер і генератор заголовків: як тернопільські редакції впрягають у роботу ШІ

Персональний помічник, диктор, монтажер і генератор заголовків: як тернопільські редакції впрягають у роботу ШІ

Ірина Небесна
Ірина Небесна
Перейти до ТЦК на футбольному полі, вироки та в’язні у війську: що пишуть чернівецькі медіа про оновлену мобілізацію

ТЦК на футбольному полі, вироки та в’язні у війську: що пишуть чернівецькі медіа про оновлену мобілізацію

Альона Чорна
Альона Чорна
Перейти до Свято осені, спортивні змагання та історії людей: про що пишуть гіперлокальні медіа Житомирщини

Свято осені, спортивні змагання та історії людей: про що пишуть гіперлокальні медіа Житомирщини

Оксана Трокоз
Оксана Трокоз
Перейти до Facebook-атаки та блокування: історія відновлення сторінки вінницьких розслідувачів

Facebook-атаки та блокування: історія відновлення сторінки вінницьких розслідувачів

Антон Булгаков
Антон Булгаков
Перейти до Чернігівський медіафорум: виклики воєнного часу та потреба трансформації

Чернігівський медіафорум: виклики воєнного часу та потреба трансформації

Павло Пущенко
Павло Пущенко
Перейти до “Медіа – це про людей, а не про територію”: чому релоковані видання зі зруйнованих РФ міст продовжують працювати

“Медіа – це про людей, а не про територію”: чому релоковані видання зі зруйнованих РФ міст продовжують працювати

Валентина Троян
Валентина Троян
Перейти до Проблемні редакторські будні. Що болить керівникам ЗМІ Кіровоградщини

Проблемні редакторські будні. Що болить керівникам ЗМІ Кіровоградщини

Павло Лісниченко
Павло Лісниченко
Перейти до Гнучкі донори – ефективніша редакція: як можна вдосконалити взаємодію між донорами та медіа

Гнучкі донори – ефективніша редакція: як можна вдосконалити взаємодію між донорами та медіа

Ольга Василець
Ольга Василець
Перейти до Адмінресурс і власний “логотип”: як рівненська міська рада просуває бренд Віктора Шакирзяна

Адмінресурс і власний “логотип”: як рівненська міська рада просуває бренд Віктора Шакирзяна

Ганна Калаур
Ганна Калаур
Перейти до Престуристи окупованих територій – портрет іноземного пропагандиста

Престуристи окупованих територій – портрет іноземного пропагандиста

Юлія Гаркуша
Юлія Гаркуша
Перейти до Боротьба з вітряками: як Telegram псує життя харківським медіа

Боротьба з вітряками: як Telegram псує життя харківським медіа

Юлія Напольська
Юлія Напольська
Перейти до Telegram у роботі черкаських медійників: у пошуках альтернатив

Telegram у роботі черкаських медійників: у пошуках альтернатив

Єлєна Щепак
Єлєна Щепак