IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2019 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

1

11

64

5

22

Дослідження

“Двоє доїдають тіло третього”: до чого тут прихована реклама і що з нею робити

Рівненські журналісти провели дослідження і з’ясували, що 19 з 20-ти рівненських ЗМІ погодились на «джинсу» про вигаданого кандидата і приховано рекламують реальних. Про це йдеться у дослідженні Анни Калаур, опублікованому на сайті “Четвертої влади”. ІМІ пише, що напередодні парламентських виборів значно зросла кількість прихованої політичної реклами в інтернет-ЗМІ. А ми з’ясували, що 19 з 20-ти […]

Як ОПЗЖ мочила Зеленського, а карти таро агітували за Тимошенко

Ця парламентська передвиборча кампанія була менш потужною за накалом, ніж президентська, але і в ній не бракувало своїх піків і падінь. Піар кандидатів активно включився тільки, починаючи з липня, але навіть за такий короткий період часу рівень джинси вдвічі побив показники президентської кампанії.  Експерти ІМІ проаналізували, на чому саме піарилися кандидати і партії під час […]

Найвищий рівень джинси в онлайн-медіа Тернопільщини, Одещини та Херсонщини – дослідження ІМІ

Під час парламентської передвиборчої кампанії, найвищий рівень джинси серед регіональних онлайн-медіа зафіксовано на Тернопільщині — 13% від загальної кількості матеріалів, Одещині (7%) та на Херсонщині (6,5%). Такими є результати дослідження контенту онлайн медіа в 22 регіонах України, яке було проведено ГО “Інститут масової інформації”.* Найнижчі показники замовних матеріалів було зафіксовано у онлайн-ЗМІ Хмельниччини (0,5% від […]

Теми та замовники політичної джинси. Дослідження ІМІ

Партія “Опозиційна платформа – За життя” знову лишається головним замовником матеріалів в онлайн-медіа з ознаками прихованої політичної агітації. За даними моніторингу ІМІ, на користь цієї політсили було розміщено 48% матеріалів з ознаками замовлення. Такими є результати дослідження політичної джинси, що було проведене ГО “Інститут масової інформації” в період із 24 по 28 червня 2019 року […]

Рівень джинси в загальнонаціональних онлайн-медіа зріс на 22% напередодні виборів – ІМІ

Напередодні парламентських виборів рівень джинси в загальнонаціональних онлайн-медіа зріс на 22%, порівнюючи з аналогічним періодом напередодні президентських виборів. За період з 24 по 28 червня експерти ІМІ виявили 320 матеріалів з ознаками замовлення. Такими є результати дослідження політичної джинси, що було проведене ГО “Інститут масової інформації” в період з 24 по 28 червня 2019 року […]

Хто найбільше джинсував з онлайн-медіа? Моніторинговий звіт за 24–28 червня

Напередодні парламентських виборів рівень джинси в загальнонаціональних онлайн-медіа зріс на цілих 22%,  порівнюючи з аналогічним періодом напередодні президентських виборів. За період з 24 по 28 червня експерти ІМІ виявили 320 матеріалів з ознаками замовлення. Такими є результати дослідження політичної джинси, що було проведене ГО “Інститут масової інформації” в період з  24  по 28 червня 2019 […]

Хто найбільше джинсує в онлайн-медіа? Моніторинговий звіт за 3–7 червня 2019 року

57% матеріалів з ознаками політичного замовлення в національних онлайн-медіа стосувалися партії “Опозиційна платформа – За життя”. Такими є результати дослідження політичної джинси, що було проведене ГО “Інститут масової інформації” в період з  3 по 7 червня 2019 року в 13 популярних інтернет-медіа, повна вибірка становила понад 15 тисяч новин*. За результатами моніторингу, загальний рівень політичної […]

Хто найбільше джинсував в інтернет-ЗМІ? Моніторинговий звіт за 1–12 квітня 2019 року

“Опозиційна платформа – За життя” продовжує тримати лідерство за кількістю матеріалів з ознаками замовлення політичного характеру в онлайн-медіа: третина від усіх матеріалів з ознаками замовлення припала на цю політсилу. На користь кандидатів у Президенти Володимира Зеленського та Петра Порошенка припало відповідно 27 та 10% матеріалів з ознаками замовлення. Такими є результати дослідження політичної джинси, проведеного […]