IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2019 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

2

7

0

2

Дослідження

Джинса в регіональних медіа. Моніторинговий звіт.

Найбільше матеріалів з ознаками замовлення зафіксовано в полтавських (107) та львівських онлайн-ЗМІ (89 замовних матеріалів протягом тижня). Найменше “джинсових” матеріалів виявилося в онлайн-ЗМІ Ужгорода – 15 матеріалів за тиждень. Такими є результати дослідження контенту місцевих інтернет-ЗМІ в 10 регіонах України, яке провів ГО “Інститут масової інформації” за підтримки проекту Ради Європи “Зміцнення свободи медіа, доступу […]

Передвиборча джинса в інтернеті. Моніторинговий звіт

Найактивнішими замовниками політичної джинси в національних інтернет-ЗМІ є Юлія Тимошенко та “Опозиційна платформа – За життя”, на яких припадає по 25% та 23% політичних замовних матеріалів відповідно. Такими є результати дослідження контенту 10 національних інтернет-ЗМІ, проведеного ГО “Інститутом масової інформації” за підтримки проекту Ради Європи “Зміцнення свободи медіа, доступу до інформації і посилення системи Суспільного […]

УПЦ (МП) та Медведчук найбільше “джинсували” в інтернет-ЗМІ в липні – дослідження ІМІ

У липні 2018 року найбільше матеріалів з ознаками замовності, що були розміщені в інтернет-ЗМІ, стосувалися УПЦ (МП) та нового члена партії “За життя” Віктора Медведчука. Загалом, на них припало 80% від загальної кількості “джинси”, що була зафіксована експертами в інтернет-ЗМІ. Такими є результати дослідження матеріалів з ознаками замовності (джинси) на головних стрічках новин у десяти […]

Політики і маніпуляції: хто найбільше замовляє джинсу в інтернет-ЗМІ

Наступного року українців очікують відразу і президентські, і парламентські вибори. Експерти ІМІ прогнозують, що в медійній сфері ці вибори будуть значно бруднішими за попередні, це стосується і порушень свободи слова під час виборчої кампанії, і кількості замовних матеріалів. «Ми очікуємо збільшення кількості джинси на цих виборах порівняно з попередніми з двох причин, – говорить виконавча […]

Моніторинг джинси у всеукраїнських друкованих та онлайн-ЗМІ. IІ квартал 2018

У другому кварталі 2018 року рівень джинси та неналежного маркування в інтернет-ЗМІ залишився практично незмінним порівняно з першим кварталом і становив 68 матеріалів (у першому кварталі – 73).  Водночас кількість джинси в друкованих ЗМІ зросла і становила 15 матеріалів (у першому кварталі – 10). Такими є результати дослідження матеріалів з ознаками замовності (джинси) в десяти […]

Моніторинг джинси у всеукраїнських друкованих та онлайн-ЗМІ. І-й квартал 2018 (оновлено)

У першому кварталі 2018 року рівень джинси в інтернет-ЗМІ зріс на 31% порівняно з останнім кварталом 2017 року. Такими є результати дослідження матеріалів з ознаками замовності (джинси) в десяти популярних українських інтернет-виданнях та в шести загальноукраїнських газетах (УНІАН, “Обозреватель”, “Цензор.нет”, 112.ua, “Страна.ua”, ТСН.ua, “Корреспондент.net”, “Українська правда”, “Ліга.net”, Укрінформ та “Факты и комментарии”, “Сегодня”, “Вести”, “КП […]

Моніторинг джинси у всеукраїнських друкованих та онлайн-ЗМІ. ІV-й квартал 2017

Найнижчий рівень замовних матеріалів у загальнонаціональних онлайн-ЗМІ у 2017 році зафіксовано в останньому 4 кварталі. 58 новин з ознаками замовлення виявив ІМІ за тиждень моніторингу десяти популярних інтернет-видань у 4 кварталі 2017 року. Абсолютна більшість (86%) — це політична джинса. У друкованих виданнях виявлено 15 таких публікацій. Для порівняння, у 3 кварталі за такий же […]

78% журналістів дратує джинса в медіа – опитування ІМІ

78% журналістів дратує джинса в медіа, якщо її помітили, тоді як 10% ставляться байдуже та 12% джинса не дратує. Такими є результати анонімного опитування, яке було проведено ГО «Інститут масової інформації» серед журналістів з усієї України у листопаді-грудні 2017 року. За даними ІМІ, виявилося, що 68% опитаних журналістів вважають джинсу синонімом корупції в медіа. Водночас […]