Або ж зв’яжіться з нами:
[email protected]
(050) 447-70-63
Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за 4-й квартал 2019 року
"Двоє доїдають тіло третього": до чого тут прихована реклама і що з нею робити
Як ОПЗЖ мочила Зеленського, а карти таро агітували за Тимошенко
Найвищий рівень джинси в онлайн-медіа Тернопільщини, Одещини та Херсонщини - дослідження ІМІ
Теми та замовники політичної джинси. Дослідження ІМІ
Рівень джинси в загальнонаціональних онлайн-медіа зріс на 22% напередодні виборів – ІМІ
Хто найбільше джинсував з онлайн-медіа? Моніторинговий звіт за 24–28 червня
Хто найбільше джинсує в онлайн-медіа? Моніторинговий звіт за 3–7 червня 2019 року
Хто найбільше джинсував в інтернет-ЗМІ? Моніторинговий звіт за 1–12 квітня 2019 року
На яких темах піарилися кандидати в Президенти – аналіз ІМІ