Моніторинги та матеріали
Перейти до Джинса в медіа vs українські медійники – опитування
Джинса в медіа vs українські медійники – опитування
Перейти до Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за 3-й квартал 2020 року
Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за 3-й квартал 2020 року
Перейти до 37% джинси в регіональних онлайн-медіа – від політиків місцевого рівня: дослідження ІМІ
37% джинси в регіональних онлайн-медіа – від політиків місцевого рівня: дослідження ІМІ
Перейти до Хто проти Садового? У львівських онлайн-медіа стартувала виборча кампанія
Хто проти Садового? У львівських онлайн-медіа стартувала виборча кампанія
Перейти до Медійне затишшя перед політичною бурею в Одесі
Медійне затишшя перед політичною бурею в Одесі
Перейти до Зе Команда та ОПЗЖ – основні замовники джинси в онлайн-медіа Миколаєва
Зе Команда та ОПЗЖ – основні замовники джинси в онлайн-медіа Миколаєва
Перейти до ОПЗЖ, комерційні компанії і чорнуха – основні категорії джинси в онлайн-медіа. Дослідження ІМІ
ОПЗЖ, комерційні компанії і чорнуха – основні категорії джинси в онлайн-медіа. Дослідження ІМІ
Перейти до Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за 2-й квартал 2020 року
Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за 2-й квартал 2020 року
Перейти до 69% “карантинних” новин в регіональних медіа стосуються виходу із карантину: дослідження ІМІ
69% “карантинних” новин в регіональних медіа стосуються виходу із карантину: дослідження ІМІ
Перейти до Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за 1-й квартал 2020 року
Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за 1-й квартал 2020 року
Перейти до Паркет, ОПЗЖ і Кличко: чи стартувала політична кампанія в місцевих медіа
Паркет, ОПЗЖ і Кличко: чи стартувала політична кампанія в місцевих медіа
Перейти до Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за 4-й квартал 2019 року