Моніторинги та матеріали
Перейти до “Двоє доїдають тіло третього”: до чого тут прихована реклама і що з нею робити
“Двоє доїдають тіло третього”: до чого тут прихована реклама і що з нею робити
Перейти до Як ОПЗЖ мочила Зеленського, а карти таро агітували за Тимошенко
Як ОПЗЖ мочила Зеленського, а карти таро агітували за Тимошенко
Перейти до Найвищий рівень джинси в онлайн-медіа Тернопільщини, Одещини та Херсонщини – дослідження ІМІ
Найвищий рівень джинси в онлайн-медіа Тернопільщини, Одещини та Херсонщини – дослідження ІМІ
Перейти до Теми та замовники політичної джинси. Дослідження ІМІ
Теми та замовники політичної джинси. Дослідження ІМІ
Перейти до Рівень джинси в загальнонаціональних онлайн-медіа зріс на 22% напередодні виборів – ІМІ
Рівень джинси в загальнонаціональних онлайн-медіа зріс на 22% напередодні виборів – ІМІ
Перейти до Хто найбільше джинсував з онлайн-медіа? Моніторинговий звіт за 24–28 червня
Хто найбільше джинсував з онлайн-медіа? Моніторинговий звіт за 24–28 червня
Перейти до Хто найбільше джинсує в онлайн-медіа? Моніторинговий звіт за 3–7 червня 2019 року
Хто найбільше джинсує в онлайн-медіа? Моніторинговий звіт за 3–7 червня 2019 року
Перейти до Хто найбільше джинсував в інтернет-ЗМІ? Моніторинговий звіт за 1–12 квітня 2019 року
Хто найбільше джинсував в інтернет-ЗМІ? Моніторинговий звіт за 1–12 квітня 2019 року
Перейти до На яких темах піарилися кандидати в Президенти – аналіз ІМІ
На яких темах піарилися кандидати в Президенти – аналіз ІМІ
Перейти до 9,8% матеріалів у регіональних медіа про кандидатів у Президенти були джинсою: дослідження ІМІ (виправлено)
9,8% матеріалів у регіональних медіа про кандидатів у Президенти були джинсою: дослідження ІМІ (виправлено)
Перейти до Замовники передвиборчої джинси в інтернет-ЗМІ. Моніторинговий звіт за 11–15 березня
Замовники передвиборчої джинси в інтернет-ЗМІ. Моніторинговий звіт за 11–15 березня
Перейти до Замовники передвиборчої джинси в інтернет-ЗМІ. Моніторинговий звіт за 4–8 березня