Моніторинги та матеріали

Перейти до “Двоє доїдають тіло третього”: до чого тут прихована реклама і що з нею робити

“Двоє доїдають тіло третього”: до чого тут прихована реклама і що з нею робити

Алі Сафаров
Перейти до Як ОПЗЖ мочила Зеленського, а карти таро агітували за Тимошенко

Як ОПЗЖ мочила Зеленського, а карти таро агітували за Тимошенко

Перейти до Найвищий рівень джинси в онлайн-медіа Тернопільщини, Одещини та Херсонщини – дослідження ІМІ

Найвищий рівень джинси в онлайн-медіа Тернопільщини, Одещини та Херсонщини – дослідження ІМІ

Перейти до Рівень джинси в загальнонаціональних онлайн-медіа зріс на 22% напередодні виборів – ІМІ

Рівень джинси в загальнонаціональних онлайн-медіа зріс на 22% напередодні виборів – ІМІ

Перейти до Хто найбільше джинсував з онлайн-медіа? Моніторинговий звіт за 24–28 червня

Хто найбільше джинсував з онлайн-медіа? Моніторинговий звіт за 24–28 червня

Перейти до Хто найбільше джинсує в онлайн-медіа? Моніторинговий звіт за 3–7 червня 2019 року

Хто найбільше джинсує в онлайн-медіа? Моніторинговий звіт за 3–7 червня 2019 року

Перейти до Хто найбільше джинсував в інтернет-ЗМІ? Моніторинговий звіт за 1–12 квітня 2019 року

Хто найбільше джинсував в інтернет-ЗМІ? Моніторинговий звіт за 1–12 квітня 2019 року

Перейти до На яких темах піарилися кандидати в Президенти – аналіз ІМІ

На яких темах піарилися кандидати в Президенти – аналіз ІМІ

Перейти до 9,8% матеріалів у регіональних медіа про кандидатів у Президенти були джинсою: дослідження ІМІ (виправлено)

9,8% матеріалів у регіональних медіа про кандидатів у Президенти були джинсою: дослідження ІМІ (виправлено)

Перейти до Замовники передвиборчої джинси в інтернет-ЗМІ. Моніторинговий звіт за 11–15 березня

Замовники передвиборчої джинси в інтернет-ЗМІ. Моніторинговий звіт за 11–15 березня

Перейти до Замовники передвиборчої джинси в інтернет-ЗМІ. Моніторинговий звіт за 4–8 березня

Замовники передвиборчої джинси в інтернет-ЗМІ. Моніторинговий звіт за 4–8 березня