ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

У Москві до бюро Радіо Свобода прийшли судові пристави

14.05.2021, 16:31
Фото – radiosvoboda.org
Фото – radiosvoboda.org

Представники російського Головного управління служби судових приставів Москви прийшли 14 травня до Московського бюро Радіо Вільна Європа / Радіо Свобода та вручили повідомлення про порушення виконавчого провадження щодо судових рішень щодо ТОВ “РВЄ / РС”. 

Пристави провели в приміщенні бюро близько двох годин, цікавилися питаннями інвентаризації обладнання, повідомляє Радіо Свобода

Роботі редакції вони не заважали.

Із січня до травня 2021 року російська Федеральна служба з нагляду у сфері зв’язку, інформаційних технологій і масових комунікацій (Роскомнагляд) склала і спрямувала до суду 520 протоколів про нібито порушення проєктами РВЄ / РС, внесеними Міністерством юстиції Росії 2017 року до переліку медіа – “іноземних агентів”, нових правил маркування публікацій.

Компанія РВЄ / РС, яка дотримувалася всіх норм російського законодавства, відмовилася виконувати ці вимоги, розцінюючи їх як спробу втручання в редакційну політику.

Загальна сума штрафів за тим самим ухваленим судовим рішенням становить близько 70 мільйонів рублів. Компанія РВЄ / РС оскаржує всі призначені штрафи в передбаченому російським законодавством порядку, проте суд не задовольнив жодної з більш ніж 250 поданих наразі апеляцій. Компанія РВЄ / РС також планує оскаржити дії російської влади в Європейському суді з прав людини.

Судячи з отриманих Радіо Свобода документів, виконавче провадження порушено стосовно 10 судових рішень, двомісячний термін виплати штрафів згідно з якими на цей момент збіг. Загальна сума штрафів за цими рішеннями становить 5 мільйонів рублів, справи щодо них об’єднано в одне провадження.

Як повідомляв ІМІ, 28 грудня 2020 року міністерство юстиції Росії внесло п’ятеро людей до реєстру “іноземних засобів масової інформації, що виконують функції іноземного агента”. До списку, зокрема, потрапили журналісти Людмила Савицька і Сергій Маркелов, які співпрацюють з Радіо Свобода, а також автор Радіо Свобода і головний редактор сайту “Псковська губернія” Денис Камалягін.

2 грудня 2019 року президент Росії Володимир Путін підписав закон про фізосіб – “іноземних агентів” з розлогим тлумаченням терміна “іноагент”.

Московське бюро Радіо Вільна Європа / Радіо Свобода (RFE / RL) подало терміновий позов проти Росії до Європейського суду з прав людини. RFE / RL сподівається, що суд запровадить тимчасові заходи й накаже Росії утриматися від реалізації 520 “адміністративних протоколів”, які в РФ склали або погрожують скласти проти медіаорганізації із січня 2021 року.

У квітні керівництво Радіо Свобода та телеканалу “Настоящее время” запропонувало частині штатних співробітників московського бюро виїхати з Росії до України та Чехії. Саме багатомільйонні штрафи Роскомнагляду змусили редакцію Радіо Свобода почати планувати евакуацію своїх працівників у Росії.

Із 30 жовтня 2020 року Російське агентство з питань засобів масової інформації та телекомунікацій (Роскомнагляд) наказало іноземним медіаорганізаціям, визначеним як “іноземні агенти”, позначати кожну статтю новин, публікації в соціальних мережах та аудіовізуальний вміст попередженням, що контент створив іноземний ЗМІ, який “виконує функції іноземного агента”.

5 грудня 2017 року міністерство юстиції Росії оголосило іноземними агентами дев’ять американських ЗМІ, зокрема “Голос Америки”, Радіо Свобода, а також Крим.Реалії (проєкт української служби Радіо Свобода).

До списку потрапили проєкти російської служби Радіо Свобода “Фактографія” і “Сибирь.Реалии”, телеканал “Настоящее время”, Татарсько-башкирська служба Радіо Свобода, медіапроєкти “Idel.Реалии” та “Кавказ.Реалии”.

 

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!