ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У Латвії чекають на пояснення "Дождя", чим займатимуться співробітники після анулювання ліцензії

13.12.2022, 14:48

Латвійське управління в справах громадянства та міграції чекає на роз'яснення від телеканалу "Дождь" про те, чим займатимуться співробітники редакції, яким видано робочі візи.

Про це розповіла голова управління Майра Розе у коментарі Rus.LSM.

"Телеканалу видали 13 віз. Мета була забезпечити мовлення телеканалу. Серед отримувачів є режисери, оператори та інші співробітники. Тому зараз, коли ліцензію анульовано, треба зрозуміти, чи збереглася мета видавання віз", – сказала Розе.

Вона зазначила, що саме рішення про анулювання ліцензії телеканалу не означає, що співробітники "Дождя", які приїхали до Латвії, повинні негайно позбутися віз.

"Як ми чули, "Дождь" планує продовжити викладати контент у Youtube, і це теж у певному сенсі створення передач. Тому ми написали цій компанії, надіслали питання про кожну людину – нехай дадуть пояснення, чим займатиметься людина і чи зберігається початкова мета отримання візи", – сказала вона.

Однак якщо Служба держбезпеки Латвії надасть інформацію, що конкретний співробітник загрожує державній безпеці, то його віза буде анульована негайно, в загальному випадку рішення має бути ухвалене з огляду на відповіді керівництва "Дождя", які міграційна служба сподівається отримати до 20 грудня.

Як повідомляв ІМІ, 6 грудня Національна рада з електронних ЗМІ Латвії (NEPLP) ухвалила рішення анулювати ліцензію на мовлення російському телеканалу "Дождь" через загрозу національній безпеці та громадському порядку.

Водночас представник телеканалу "Дождь" вимагав виступати російською мовою на засіданні латвійського регулятора, де розглядали справу про адміністративне порушення.

Головред телеканалу "Дождь" Тихон Дзядко назвав "фарсом" визнання каналу загрозою нацбезпеці Латвії.

1 грудня ведучий програми "Здесь и сейчас" на телеканалі "Дождь" Олексій Коростельов закликав глядачів повідомляти про проблеми російських солдатів на фронті й висловив сподівання, що канал зміг допомогти багатьом військовослужбовцям оснащенням.

Після того як уривок з ефіру поширився мережею, головний редактор телеканалу Тихон Дзядко повідомив, що цей уривок вилучили з ефіру, та заявив, що "Дождь" "не займався, не займається і не займатиметься допомогою з оснащенням російської армії – на фронті чи за його межами".

2 грудня ведуча російського телеканалу "Дождь" Катерина Котрикадзе повідомила про звільнення Олексія Коростельова.

Національна рада з електронних ЗМІ Латвії оштрафувала російський телеканал "Дождь" на 10 тисяч євро через показаний на мапі окупований Крим як частину Росії та назву російської армії "нашою армією". 

Служба державної безпеки Латвії (VDD) розпочала 2 грудня розслідування у зв'язку із заявами, зробленими Олексієм Коростельовим щодо допомоги каналу солдатам окупаційних військ Росії.

6 грудня Литовська комісія з питань радіо та телебачення заявила, що телеканал "Дождь", якому Латвія скасувала ліцензію на мовлення, буде недоступний і в Литві. 

Того ж дня, 6 грудня, головред телеканалу "Дождь" Тихон Дзядко назвав "фарсом" визнання каналу загрозою нацбезпеці Латвії.

Понад 60 російських медіа виступили на підтримку "Дождя".

8 грудня 2022 року український Медіарух оприлюднив заяву на підтримку рішення Національної ради з електронних медіа Латвії щодо позбавлення ліцензії телеканалу "Дождь".

9 грудня 2022 року стало відомо, що міністр внутрішніх справ Латвії Крістап Еклонс своїм рішенням вніс до чорного списку колишнього ведучого телеканалу "Дождь" Олексія Коростельова, слова якого про підтримку російської армії призвели до анулювання ліцензії на мовлення.

Liked the article?
Help us be even more cool!