ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Регіональна аналітика

07.02.2022, 13:11

10% матеріалів в онлайн-медіа містять згадки про українські підприємства – дослідження ІМІ

Кожен десятий матеріал у регіональних онлайн-медіа містить згадки про українські компанії різної форми власності
Фото – dmjx.dk
28.12.2021, 15:00

Медіапідсумки-2021: яким був цей рік для української журналістики за межами Києва

Напади на журналістів і журналісток, пошкодження майна медійників і медійниць, незаконні карантинні обмеження, затягування розслідувань у "журналістських" справах...
30.11.2021, 10:00

47% матеріалів про коронавірус у регіональних онлайн-медіа – про статистику: дослідження ІМІ

Статистика захворюваності в регіональних медіа становила 27% новин, а статистика вакцинації – 20% загальної кількості публікацій про перебіг пандемії.
Фото - npr.org
01.11.2021, 10:39

Дніпро і Херсон — антилідери за дотриманням професійних стандартів у новинах: дослідження ІМІ

У Дніпрі найменше дотримуються стандарту достовірності - 69% від загальної кількості проаналізованих новин на дотримання стандарту, а в Херсоні - стандартів баланс думок і точок зору (44%).
Фото – unsplash.com
30.06.2021, 10:33

У регіональних онлайн-медіа майже немає репортажів і аналітики про вакцинацію – дослідження ІМІ

Аналітичні матеріали, експертні думки й репортажі з місць щеплення в регіональних медіа займають лише 2,4% загальної кількості матеріалів про вакцинацію проти COVID-19. Водночас 93,6% матеріалів у регіональних онлайн-медіа – це новини, оголошення й офіційні звіти про перебіг вакцинації
www.ch.ch
04.06.2021, 10:11

ОПЗЖ – головний ньюзмейкер політичних новин у регіональних медіа: дослідження ІМІ

35% згадок про політичні сили в новинах регіональних онлайн-медіа стосуються політичної партії “Опозиційна платформа – За життя”
Дебет Кредит
30.03.2021, 16:01

Місцева влада витратить 37 млн грн на висвітлення своєї діяльності у 2021 році – дослідження ІМІ

Найбільше грошей на свій піар планують витратити з обласних і міських бюджетів Сум, Маріуполя і неокупованої території Донецької області, а також Херсона і Полтави.