Або ж зв’яжіться з нами:
[email protected]
(050) 447-70-63
Як друкованим виданням правильно оприлюднити розцінки вартості передвиборної агітації
Друга хвиля коронавірусної інфекції: чи досить конструктиву?
65% українських журналістів продовжують працювати під час відпустки – дослідження ІМІ
Як проводять відпустки українські медійники – дослідження
Негатив і політика. Які "ЛОМи"-влогери становлять загрозу
"Страшне коронавірусне" чи відпочивальне? Що пишуть про COVID-19 українські онлайн-медіа (3-й квартал 2020-го)
Ох май ньюз. Тижнева підбірка "вдалих" заголовків # 26
40% українських онлайн-медіа демонструють прозорість своїх даних – дослідження ІМІ
Особливості політичного забарвлення. Як медіа України висвітлювали події в Білорусі
Розцінки вартості агітації в ЗМІ за новим виборчим кодексом