ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Рівень джинси в загальнонаціональних онлайн-медіа зріс на 22% напередодні виборів – ІМІ

04.07.2019, 15:59

Напередодні парламентських виборів рівень джинси в загальнонаціональних онлайн-медіа зріс на 22%, порівнюючи з аналогічним періодом напередодні президентських виборів. За період з 24 по 28 червня експерти ІМІ виявили 320 матеріалів з ознаками замовлення.

Такими є результати дослідження політичної джинси, що було проведене ГО “Інститут масової інформації” в період з 24 по 28 червня 2019 року в 13 популярних інтернет-медіа, повна вибірка становила понад 17 тисяч новин*.

Загалом лише 4% матеріалів з ознаками політичного замовлення були марковані як рекламні, проте це маркування не відповідало Закону України “Про рекламу” (рубрики “Актуально”, “Новини компаній”, “Вибори” тощо).

Найбільше матеріалів з ознаками замовлення було виявлено на сайті 112-го каналу – 98 матеріалів за п’ять днів моніторингу, причому 93% цих матеріалів стосувалися однієї політичної сили – “Опозиційної платформи – За життя” та її представників.

По 48 матеріалів з ознаками замовності протягом моніторингового періоду розмістили сайти “Знай.юа” та NewsOne.

На сайті NewsOne найбільше просувалася партія “Опозиційна платформа – За життя”, тоді як на “Знай.юa” найактивніше підтримували Президента Зеленського та його партію “Слуга народу”, а також Анатолія Гриценка та “Опозиційну платформу – За життя”.

37 матеріалів з ознаками замовлення за моніторинговий період виявлено на сайті “РБК-Україна”.

Не було зафіксовано політичних замовних матеріалів на сайтах “Українська правда”, “Новое время” та “Ліга”.

З повним дослідженням можна ознайомитися за посиланням.

*Моніторинг проводився в період з 24 по 28 червня 2019 року в таких ЗМІ: “Обозреватель”, “Знай.ua”, 24-й канал, “Гордон”, “Українська правда”, “Новое время”, УНІАН, “Сегодня”, ТСН, 112.ua, Newsone,  RBC.ua, “Ліга”. Вибірка охоплює всі новини підряд, що вийшли на сайтах за вказаний період (понад 30 тисяч новин)

Проведення цього дослідження стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проєкт USAID “Медійна програма в Україні”, який виконується міжнародною організацією Internews Network. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю ГО “Інститут масової інформації” та необов’язково відображає думку USAID, уряду США та Internews Network.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!