IMI

Гаряча лінія

Барометр свободи слова

Данi з початку 2019 року

Вбивства Побиття Перешкоджання Цензура Погрози

0

4

41

1

10

Головні події

Центральна колонка

Головний слайдер

Фейки та мова ворожнечі: як висвітлюють Україну в медіа окупованих територій Донбасу

Велика частина суспільства на непідконтрольних Україні територіях сходу країни не має змоги отримувати інформацію з українських ЗМІ, оскільки, як повідомляв ІМІ, всі українські телеканали на окупованій території було відімкнено влітку 2014 року. Зараз тривають заходи з відновлення мовлення на ці території, повідомляє Міністерство інформаційної політики. Вочевидь, вони використовують для отримання інформації російські ресурси, більшість з […]

Україна в кримських ЗМІ: “ближайшие соседи”, які мають забути про повернення півострова

Україна присутня в кримському новинному дискурсі, проте в різній кількості і з необхідними ракурсами. Найбільшу увагу кримські ЗМІ приділили президентським виборам в Україні та перемозі Володимира Зеленського, на другому місці – новини на тему так званої “зради” в Україні, де, на думку редакцій сайтів, які моніторилися, нічого доброго не відбувається і відбутися не може. Такими […]

Як українські ЗМІ пишуть про Крим: росЗМІ, зрада, соцмережі

Дослідження кримської тематики в українських ЗМІ, для мене як дослідниці медіа стало чимось новим і трішки приголомшливим. Виявилося, на новини про Крим у 20 популярних українських онлайн-ЗМІ припало до 0,5% всього контенту. А сам інформаційний образ Криму в Україні формується переважно на основі новин від “Крим.Реалії”, соцмереж чи перепостів з російських сайтів. Нагадаю, моя колега […]

“Помітити слона”: як журналістам наздогнати соціальні мережі

Як інформаційне поле впливає на психологічну безпеку та сталість українців? Чому журналісти ліниві і в яких випадках можна нехтувати журналістськими стандартами? Про це Ірина Земляна, експертка у сфері безпеки та журналістських стандартів, координаторка мережі регіональних представників Інституту масової інформації (ІМІ) розповіла під час майстер-класу в Магістерській програмі з медіакомунікацій Українського католицького університету. Безпека — понад […]

Коли думка журналіста не потрібна

Думка журналіста не потрібна в новинах. Новини мають передавати реальність, за можливості об’єктивну. Новини мають передавати факти. Власна оцінка журналіста – це не факт, а його суб’єктивна оцінка, чи оцінка медіавласника. І якщо вам хочуть продати оціночні судження під виглядом новин, отже, вашою думкою свідомо чи несвідомо маніпулюють.   Будь-яка авторитетна редакція, яка дорожить своєю […]

Як писати про популістів?

Стівен Ворд насправді написав цікаву та актуальну книгу – «Етична журналістика в час популізму». Звісно, за заголовком хочеться знайти інструкцію, шлях до порятунку, правильні відповіді. Втім, усе як завжди просто: якісна і достовірна журналістика знов врятує світ. А популізм був завжди, бо і люди завжди легше ведуться на прості слогани і обіцянки. Але Стівен Ворд […]

Поплакали і стоп. Як правильно висвітлювати хайпи в медіа

Національний відбір на пісенний конкурс Євробачення цього року сколихнув хоч не весь інформаційний простір в Україні, але принаймні простір тих, хто активно користується соцмережами та є фанатом Євробачення. Фіналісти з гастролями по країні-агресору, інтерв’ю гурту Anna-Maria з роз’ясненнями, чий-таки Крим, а потім відмова переможниці Maruv підписувати контракт з НСТУ, що в результаті закінчилося рішенням України […]

21 додаток для мобільної журналістики

Світ змінюється динамічно, тому кожен журналіст має відповідати темпу цих змін і в часи смартфонів це можна зробити досить легко. Ми підготували добірку додатків та інструментів для полегшення роботи журналістів, більшість з яких є доступними і безкоштовними.   АУДІО Dragon Dictation (Speechy) – IOS Додаток, який розпізнає надиктований текст майже на 40 мовах. Після розпізнання текст […]

Проект існує за підтримки