ЄС закликав TikTok та Х посилити боротьбу з мовою ворожнечі
Єврокомісари закликали соціальні мережі TikTok і Х посилити зусилля в боротьбі з мовою ворожнечі.
Про це заявила віцепрезидентка Європейської комісії Віра Юурова під час зустрічі з виконавчим директором TikTok Шоу Чу та керівником відділу глобальних справ X Ніком Піклзом, повідомляє Суспільне з посиланням на Reuters.
Зазначається, що в жовтні соцмережі зіткнулися зі сплеском шкідливого контенту та дезінформації після нападу ХАМАС на Ізраїль 7 жовтня. ЄС вважає ХАМАС терористичною організацією.
Крім того, ЄС прагне запобігти дезінформації, яка вплине на вибори до Європарламенту в червні 2024 року.
TikTok заявив, що штучний інтелект і понад 6 тисяч модераторів видалили мільйони публікацій після нападу ХАМАС і що в нього є велика команда, яка спеціально працює над видаленням насильницького контенту, пов’язаного з дітьми.
Юрова заявила, що задоволена деякими покращеннями, і закликала TikTok продовжувати активізувати свою роботу проти незаконного і шкідливого контенту та жорстокого поводження з дітьми.
Щодо соцмережі X віцепрезидентка ЄК заявила, що там не досить персоналу, який розмовляє деякими мовами ЄС, щоб протидіяти дезінформації, і висловила стурбованість повідомленнями про велику кількість насильницького та незаконного контенту.
Також Юрова зазначила, що нижче мовне покриття, ніж на інших великих платформах, викликає в неї занепокоєння щодо готовності X до виборів у ЄС.
Як повідомляв ІМІ, 10 жовтня 2023 року єврокомісар з питань індустрії Тьєррі Бретон закликав власника соцмережі Х Ілона Маска дотримуватися нових правил ЄС про онлайн-контент і вжити заходів щодо поширення дезінформації в соцмережі на тлі атаки палестинської ісламістської групи ХАМАС на Ізраїль. У вересні 2023 року ЄС висловив застереження Маску через перше місце Х у рейтингу дезінформації.
18 вересня прем’єр-міністр Ізраїлю Беньямін Нетаньягу закликав Маска знайти баланс між захистом свободи слова і боротьбою з мовою ненависті в соцмережі Х.
У жовтні Єврокомісія надіслала запити до Meta та TikTok щодо відповідності їхньої діяльності законодавству ЄС у сфері медіа, так званому Акту про цифрові послуги (DSA), який зобов’язує мультимедійні платформи вживати заходів проти поширення дезінформації, шкідливого або агресивного контенту.
У серпні 2023 року в Європейському Союзі набув чинності Акт про цифрові послуги, який зобов'язує інтернет-платформи видаляти незаконний контент, інакше їх очікує штраф на суму до 6% їхнього світового обігу за порушення правил.
Закон стосується 19 платформ, зокрема восьми соцмереж (Facebook, TikTok, X, раніше відомої як Twitter, YouTube, Instagram, LinkedIn, Pinterest і Snapchat), п’ятьох онлайн-магазинів (Amazon, Booking.com, китайський AliExpress і німецький Zalando), магазинів застосунків Google Play та App Store, пошуковиків Google і Bing, а також сервісів Google Maps і Wikipedia.
Help us be even more cool!