ЄС закликав Маска боротися з поширенням дезінформації на Х про атаку ХАМАС
Єврокомісар з питань індустрії Тьєррі Бретон закликав власника соцмережі Х Ілона Маска дотримуватися нових правил ЄС про онлайн-контент і вжити заходів щодо поширення дезінформації в соцмережі на тлі атаки палестинської ісламістської групи ХАМАС на Ізраїль, повідомляє Reuters.
Бретон 10 жовтня заявив, що, за його даними, Х використовується для поширення нелегального контенту й дезінформації в ЄС.
“Тож я закликаю вас, не зволікаючи, впевнитися, що ваші захисні системи працюють, і відзвітувати моїй команді про вжиті вами кризові заходи”, – зазначив Бретон у листі Маску.
Бретон не пояснив, про яку саме дезінформацію йшлося.
У відповідь на допис Бретона Маск заявив, що політика його компанії полягає в суцільній прозорості й відкритості джерел.
“Будь ласка, перелічіть порушення на Х, про які ви згадуєте, щоб громадськість могла їх побачити”, – написав він в Х.
За словами Бретона, Маск знає про існування проблеми.
“Ви добре знаєте про скарги ваших користувачів – і органів влади – на фейки й глорифікацію насильства. Ваша черга довести свої слова діями”, – відповів він Маску в його соцмережі.
“З огляду на нагальність проблеми я також очікую від вас діалогу з відповідними правоохоронними органами та Європолом і швидкого реагування на їхні запити”, – додав Бретон.
Єврокомісар зазначив, що невдовзі зв’яжеться з Маском ще раз для обговорення інших проблем, безпосередньо пов’язаних з дотриманням Акта про цифрові послуги ЄС (АПЦ).
“Закликаю вас надати оперативну, точну й повну відповідь на цей запит протягом наступної доби”, – сказав Бретон.
За недотримання АЦП Євросоюз може стягнути з компанії штраф сумою до 6% її глобального прибутку.
Як повідомляв ІМІ, у серпні в Європейському Союзі набув чинності Акт про цифрові послуги, який зобов'язує інтернет-платформи видаляти незаконний контент, інакше їх очікує штраф на суму до 6% їхнього світового обігу за порушення правил.
Закон стосується 19 платформ, зокрема восьми соцмереж (Facebook, TikTok, X, раніше відомої як Twitter, YouTube, Instagram, LinkedIn, Pinterest і Snapchat), п’ятьох онлайн-магазинів (Amazon, Booking.com, китайський AliExpress і німецький Zalando), магазинів застосунків Google Play та App Store, пошуковиків Google і Bing, а також сервісів Google Maps і Wikipedia. Пізніше до списку можуть бути додані інші ресурси.
Марія Ігнатьєва, Катерина Дячук
Help us be even more cool!