ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Єврокомісія запросила в Meta та TikTok звіти щодо видалення шкідливого контенту

Фото – sbs.com.au
Фото – sbs.com.au

Єврокомісія надіслала запити до інтернет-платформ Meta та TikTok щодо відповідності їхньої діяльності законодавству ЄС у сфері медіа, так званому Акту про цифрові послуги (DSA), який зобов’язує мультимедійні платформи вживати заходів проти поширення дезінформації, шкідливого або агресивного контенту.

Про це повідомляється на сайті Єврокомісії, пише Укрінформ.

“Європейська комісія сьогодні формально надіслала Meta запит на інформацію відповідно до Акта про цифрові послуги. Єврокомісія запросила Meta надати більше інформації про заходи, вжиті для виконання зобов’язань щодо оцінювання ризиків, попереджувальні заходи для захисту виборів та за наслідками атак ХАМАС проти Ізраїлю, зокрема щодо поширення та нарощування протиправного контенту і дезінформації”, – йдеться в повідомленні.

Meta має надати цю інформацію Єврокомісії до 25 жовтня 2023 року в частині, що стосується реагування на кризи, і до 8 листопада 2023 року – щодо заходів із захисту виборів. Відповідно до положень Акта про цифрові послуги, Єврокомісія має право накласти на компанію стягнення за неправильну, неповну або хибну інформацію у відповідь на такий запит. Якщо Meta не зможе надати відповідь на цей запит або зробить це невчасно, такий розвиток може призвести до запровадження періодичних штрафних санкцій проти цієї компанії.

Подібний запит з такими самими вимогами та часовими межами Єврокомісія сьогодні надіслала до мережі TikTok.

Як повідомляв ІМІ, у серпні в Європейському Союзі набув чинності Акт про цифрові послуги, який зобов'язує інтернет-платформи видаляти незаконний контент, інакше їх очікує штраф на суму до 6% їхнього світового обігу за порушення правил.

Закон стосується 19 платформ, зокрема восьми соцмереж (Facebook, TikTok, X, раніше відомої як Twitter, YouTube, Instagram, LinkedIn, Pinterest і Snapchat), п’ятьох онлайн-магазинів (Amazon, Booking.com, китайський AliExpress і німецький Zalando), магазинів застосунків Google Play та App Store, пошуковиків Google і Bing, а також сервісів Google Maps і Wikipedia.

Liked the article?
Help us be even more cool!