ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У "Київстарі" повідомили, що відновлюють мобільний інтернет, працюють 95% базових станцій

Станом на ранок 15 грудня абонентам мобільного оператора “Київстар” доступні голосовий зв’язок, зокрема в міжнародному роумінгу, та послуги “Домашнього інтернету”, триває відновлення доступу до мобільного інтернету.

Про це в коментарі “Економічній правді” повідомила речниця компанії Ірина Леліченко.

“За минулу добу спеціалісти компанії відновили послугу міжнародного голосового роумінгу, усунули проблему з обривами дзвінків, стабілізували зв'язок у Києві”, – зазначила вона.

З 14 грудня розпочато відновлення доступу до послуг мобільного передання даних, зокрема на заході України. 

Сьогодні компанія планує подальше відновлення послуг передання даних для абонентів.

“Наразі понад 95% базових станцій мобільного зв’язку на підконтрольній Україні території знаходяться в працездатному стані”, – додала Леліченко.

Про 100-відсоткову працездатність сервісів компанія проінформує після завершення всіх стабілізаційних заходів. 

“У деяких населених пунктах усе ще можуть виникати короткочасні складнощі з якістю зв'язку, але спеціалісти компанії їх оперативно усувають. Нагадуємо, що, якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, треба перезавантажити телефон або включити і виключити авіарежим. Також допомагає вибір мережі в налаштуваннях телефону”, – нагадала речниця.

Як повідомляв ІМІ, 14 грудня оператор мобільного зв’язку “Київстар” повідомив, що під'єднав голосовий сервіс та на 93% відновив домашній інтернет.

Масштабний збій у роботі оператора стався зранку 12 грудня: були відсутні інтернет, неможливо було ввійти в мобільний застосунок “Київстар”, не працював сайт компанії.

Цього ж дня “Київстар” заявив про потужну хакерську атаку, яка стала причиною технічного збою, частково було зруйновано IT-інфраструктуру компанії.

Через кібератаку непрацездатними стали деякі POS-термінали, банкомати та термінали самообслуговування ПриватБанку, Ощадбанку.

У застосунку мобільного оператора Vodafone теж спостерігалися технічні проблеми.

У Сумах, на Харківщині та частині Київщини через збій у роботі “Київстару” не працює система оповіщення про повітряні тривоги.

СБУ відкрила кримінальне провадження за фактом кібератаки на “Київстар”, та розглядає одну з версій – атаку спецслужб РФ. Відповідальність за атаку взяло на себе російське хакерське угруповання “Солнцепек”. За даними СБУ,  воно є підрозділом Головного управління генштабу збройних сил РФ.

Кібератака відбулася через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників компанії.

Liked the article?
Help us be even more cool!