ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У СБУ заявили, що допомагають "Київстару" відновити роботу мережі

Сьогодні, 13 грудня, планується відновити стаціонарний  інтернет та мобільний зв’язок від “Київстар”. Про це йдеться у повідомленні СБУ у телеграмі.

Кіберфахівці Служби безпеки України та спеціалісти "Київстару" у взаємодії з іншими державними органами продовжують роботи з відновлення мережі після вчорашньої хакерської атаки. 

Водночас, зазначає спецслужба, цифровій інфраструктурі “Київстару” було завдано критичних уражень, тому відновлення всіх послуг із дотриманням необхідних протоколів безпеки вимагає часу.

Також СБУ стверджує, що російське хакерське угруповання “Солнцепек”, яке взяло на себе відповідальність за кібератаку на “Київстар”, є підрозділом Головного управління генштабу збройних сил РФ.

Спецслужба зазначає, що таким чином російське ГРУ “публічно легалізує результати своєї злочинної діяльності”. 

Російські хакери написали у своєму телеграмі, що беруть на себе повну відповідальність за кібератаку на “Київстар”. Вони стверджують, що що нібито знищили 10 тисяч компʼютерів, понад 4 тисячі серверів, усі системи хмарного зберігання даних і резервного копіювання. Атаку вони пояснили тим, що “Київстар” забезпечує зв'язком Збройні сили України, державні органи та силові структури України.

Як пише dev.ua, “Солнцепек” раніше брало на себе відповідальність за атаки Суспільне, 24 канал, Гордон, провайдерів та Міністерства розвитку громад та територій. Ця група, за даними видання, може бути пов'язана з елітним підрозділом хакерів ГРУ Sandworm, який працює на Кремль. 

Саме воно поширювало вірус NotPetya, який знищував дані на комп'ютерах комерційних та урядових структур у всьому світі, завдаючи лише однією диверсією збитків на $10 млрд. Sandworm підпорядковується Головному розвідувальному управлінню Росії (ГРУ РФ).

Як повідомляв ІМІ, зранку 12 грудня в роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар" стався масштабний збій. Також немає доступу до інтернету, неможливо ввійти в мобільний застосунок "Київстар". Сайт компанії не працює.

Компанія "Київстар" заявила про потужну хакерську атаку, яка стала причиною технічного збою.

Через проблеми в роботі "Київстару" деякі POS-термінали, банкомати та термінали самообслуговування ПриватБанку можуть працювати нестабільно або не мати зв’язку.

У застосунку мобільного оператора Vodafone спостерігаються технічні проблеми.

На monobank вчиняють масовану DDoS-атаку, повідомив співзасновник банку Олег Гороховський.

Також масштабний збій сервісів компанії "Київстар" призвів до непрацездатності незначної частини банкоматів, POS-терміналів та інформативно-платіжних терміналів Ощадбанку.

У Сумах, на Харківщині та частині Київщини через збій у роботі "Київстару" не працює система оповіщення про повітряні тривоги.

Гендиректор "Київстару" Олександр Комаров заявив, що внаслідок хакерської атаки частково зруйновано IT-інфраструктуру компанії.

СБУ відкрила кримінальне провадження за фактом кібератаки на "Київстар". Одна з версій, яку розглядають зараз слідчі, – за хакерською атакою можуть стояти спецслужби РФ.

Liked the article?
Help us be even more cool!