Через атаку на "Київстар" POS-термінали, банкомати та термінали ПриватБанку можуть не мати зв’язку
Через проблеми в роботі мобільного оператора "Київстар" деякі POS-термінали, банкомати та термінали самообслуговування ПриватБанку можуть працювати нестабільно або не мати зв’язку.
Про це йдеться на Facebook-сторінці банку.
"Якщо у вас виникла термінова необхідність зв'язатися з нами, то за відсутністю мобільного зв’язку ви можете зателефонувати до підтримки за допомогою Приват24, а також написати в чат-онлайн, для цього достатньо підключитися до альтернативної мережі інтернету", – зазначають у пресслужбі ПриватБанку.
Також банк надає консультацію щодо загальних питань у соціальних мережах.
Як повідомляв ІМІ, зранку 12 грудня в роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар" стався масштабний збій. Також немає доступу до інтернету, неможливо ввійти в мобільний застосунок "Київстар". Сайт компанії не працює.
У компанії заявили, що фахівці працюють над усуненням проблем, через які зник зв'язок та інтернет.
Згодом компанія "Київстар" заявила про потужну хакерську атаку, яка стала причиною технічного збою
За даними видання dev.ua, причиною масового технічного збою в роботі найбільшого мобільного оператора "Київстар" стала хакерська атака на ядро мережі.
Основною альтернативою мобільному зв’язку є стаціонарні телефони. Якщо вони недоступні, то можна підтримувати зв'язок за допомогою месенджерів Viber, WhatsApp, Telegram, Signal, Messenger Facebook, Instagram тощо. Месенджери працюватимуть за наявності доступу до інтернету, зокрема за умови під'єднання до Wi-Fi.
За відсутності будь-якого зв’язку та доступу до інтернету в ДСНС рекомендують з дотриманням заходів власної безпеки здійснити переміщення до найближчого об’єкта, який обладнано засобами стаціонарного телефонного зв’язку та/або радіозв’язку. Наприклад, будівлі органів місцевої влади, відділ поліції тощо.
Help us be even more cool!