ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

СБУ відкрила справу за фактом кібератаки на "Київстар". Одна з версій – причетність РФ

Фото – СБУ
Фото – СБУ

Служба безпеки України відкрила кримінальне провадження за фактом кібератаки на національного оператора мобільного зв’язку “Київстар”.

Про це повідомляється на сайті СБУ.

Спецслужба зазначає, що одна з версій, яку розглядають зараз слідчі, – за хакерською атакою можуть стояти спецслужби РФ. 

Провадження відкрито за вісьмома статтями Кримінального кодексу України:

  • ст. 361 (несанкціоноване втручання в роботу інформаційних (автоматизованих), електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних мереж);
  • ст. 361-1 (створення з метою протиправного використання, розповсюдження або збуту шкідливих програмних чи технічних засобів, а також їхнє розповсюдження або збут);
  • ст. 110 (зазіхання на територіальну цілісність і недоторканність України);
  • ст. 111 (державна зрада);
  • ст. 113 (диверсія);
  • ст. 437 (планування, підготовка, розв'язування та ведення агресивної війни);
  • ст. 438 (порушення законів та звичаїв війни);
  • ст. 255 (створення, керівництво злочинною спільнотою або злочинною організацією, а також участь у ній).

За даними СБУ, одразу після виникнення інциденту до офісів компанії виїхала оперативно-слідча група, яка документує всі обставини атаки. 

Крім того, за місцем події працюють кіберфахівці СБУ, які надають допомогу співробітникам “Київстару” і координують зусилля всіх державних установ для якнайшвидшого відновлення мережі.

Як повідомляв ІМІ, зранку 12 грудня в роботі оператора мобільного зв'язку “Київстар” стався масштабний збій. Також немає доступу до інтернету, неможливо ввійти в мобільний застосунок “Київстар”. Сайт компанії не працює.

Компанія “Київстар” заявила про потужну хакерську атаку, яка стала причиною технічного збою.

Через проблеми в роботі “Київстару” деякі POS-термінали, банкомати та термінали самообслуговування ПриватБанку можуть працювати нестабільно або не мати зв’язку.

У застосунку мобільного оператора Vodafone спостерігаються технічні проблеми.

На monobank вчиняють масовану DDoS-атаку, повідомив співзасновник банку Олег Гороховський.

У Сумах через збій у роботі “Київстару” не працює система оповіщення про повітряні тривоги.

Ощадбанк також повідомив про проблеми через збій сервісів компанії “Київстар”.

Liked the article?
Help us be even more cool!