"Київстар" повідомив про відновлення голосового зв'язку та домашнього інтернету
Оператор мобільного зв’язку "Київстар" під'єднав голосовий сервіс та на 93% відновив домашній інтернет.
Про це "Київстар" повідомив на своїй фейсбук-сторінці.
Як зазначили в компанії, доступність голосового сервісу і його якість залежить від багатьох факторів: "Зараз ми працюємо, щоб усі мали зв’язок. І це потребує деякого часу".
У разі якщо SIM-картка не реєструється в мережі, компанія рекомендує перезавантажити телефон, увімкнути та вимкнути авіарежим.
"Відновлення після масштабної хакерської атаки – це складний процес. Але ми продовжуємо співпрацю з СБУ та іншими органами державної влади для з'ясування всіх деталей", – йдеться в повідомленні.
Також компанія зазначила, що підготує компенсації для абонентів, які не мали зв’язку.
Як повідомляв ІМІ, зранку 12 грудня в роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар" стався масштабний збій. Також немає доступу до інтернету, неможливо ввійти в мобільний застосунок "Київстар". Сайт компанії не працює.
Компанія "Київстар" заявила про потужну хакерську атаку, яка стала причиною технічного збою.
Через проблеми в роботі "Київстару" деякі POS-термінали, банкомати та термінали самообслуговування ПриватБанку працювали нестабільно або не мали зв’язку.
У застосунку мобільного оператора Vodafone теж спостерігалися технічні проблеми.
Масованої DDoS-атаки зазнав і monobank, повідомив співзасновник банку Олег Гороховський.
Також масштабний збій сервісів компанії "Київстар" призвів до непрацездатності незначної частини банкоматів, POS-терміналів та інформативно-платіжних терміналів Ощадбанку.
У Сумах, на Харківщині та частині Київщини через збій у роботі "Київстару" не працює система оповіщення про повітряні тривоги.
Гендиректор "Київстару" Олександр Комаров заявив, що внаслідок хакерської атаки частково зруйновано IT-інфраструктуру компанії.
СБУ відкрила кримінальне провадження за фактом кібератаки на "Київстар". Одна з версій, яку розглядають зараз слідчі, – за хакерською атакою можуть стояти спецслужби РФ.
Також СБУ стверджує, що російське хакерське угруповання "Солнцепек", яке взяло на себе відповідальність за кібератаку на "Київстар", є підрозділом Головного управління генштабу збройних сил РФ.
Як пише dev.ua, "Солнцепек" раніше брало на себе відповідальність за атаки Суспільне, 24 канал, "Гордон", провайдерів та Міністерство розвитку громад та територій. Ця група, за даними видання, може бути пов'язана з елітним підрозділом хакерів ГРУ Sandworm, який працює на Кремль.
Як повідомили в Держспецзв’язку, абонентам "Київстару" заблокували доступ до національного роумінгу, щоб не перевантажувати інші мережі мобільних операторів.
У "Київстарі" запевнили, що попри збій у роботі, який стався після хакерської атаки 12 грудня, абонентська інформація та персональні дані перебувають у безпеці.
13 грудня президент "Київстару" Олександр Комаров заявив, що кібератака відбулася через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників компанії.
Help us be even more cool!