Ощадбанк повідомив про проблеми через збій зв'язку "Київстару"
Масштабний збій сервісів компанії “Київстар” призвів до непрацездатності незначної частини банкоматів, POS-терміналів та інформативно-платіжних терміналів Ощадбанку.
Про це повідомили Суспільному в пресслужбі банку.
Як зазначили в пресслужбі, повне відновлення їхньої роботи відбудеться після ліквідації збою сервісів компанії “Київстар”.
Як повідомляв ІМІ, зранку 12 грудня в роботі оператора мобільного зв'язку “Київстар” стався масштабний збій. Також немає доступу до інтернету, неможливо ввійти в мобільний застосунок “Київстар”. Сайт компанії не працює.
Компанія “Київстар” заявила про потужну хакерську атаку, яка стала причиною технічного збою.
Через проблеми в роботі “Київстару” деякі POS-термінали, банкомати та термінали самообслуговування ПриватБанку можуть працювати нестабільно або не мати зв’язку.
У застосунку мобільного оператора Vodafone спостерігаються технічні проблеми.
На monobank вчиняють масовану DDoS-атаку, повідомив співзасновник банку Олег Гороховський.
У Сумах через збій у роботі “Київстару” не працює система оповіщення про повітряні тривоги.
Help us be even more cool!