ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

"Київстар" заявив, що збій стався через хакерську атаку

Фото – gazetadita.al
Фото – gazetadita.al

Компанія “Київстар” заявила про потужну хакерську атаку, яка стала причиною технічного збою. Про це пресслужба компанії повідомила Суспільному.

У компанії запевняють, що персональні дані абонентів не скомпрометовані.

“Вранці 12 грудня мережа зв’язку “Київстару” стала мішенню потужної хакерської атаки, що стала причиною технічного збою, у результаті якого тимчасово недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет”, – повідомили в пресслужбі компанії.

Оператор залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб для фіксації обставин та наслідків протиправних дій з втручання в діяльність мережі “Київстару”. Зараз вони працюють в офісі компанії.

“Станом на зараз відомо, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. На цей час фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки для якнайскорішого відновлення зв’язку та надання сервісів”, – йдеться в заяві.

“Київстар” обіцяє надати компенсацію абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися сервісами оператора.

Як повідомляв ІМІ, зранку 12 грудня в роботі оператора мобільного зв'язку “Київстар” стався масштабний збій. Також немає доступу до інтернету, неможливо ввійти в мобільний застосунок “Київстар”. Сайт компанії не працює.

У компанії заявили, що фахівці працюють над усуненням проблем, через які зник зв'язок та інтернет.

За даними видання dev.ua, причиною масового технічного збою в роботі найбільшого мобільного оператора “Київстар” стала хакерська атака на ядро мережі.

Основною альтернативою мобільному зв’язку є стаціонарні телефони. Якщо вони недоступні, то можна підтримувати зв'язок за допомогою месенджерів Viber, WhatsApp, Telegram, Signal, Messenger Facebook, Instagram тощо. Месенджери працюватимуть за наявності доступу до інтернету, зокрема за умови під'єднання до Wi-Fi.

За відсутності будь-якого зв’язку та доступу до інтернету в ДСНС рекомендують з дотриманням заходів власної безпеки здійснити переміщення до найближчого об’єкта, який обладнано засобами стаціонарного телефонного зв’язку та/або радіозв’язку. Наприклад, будівлі органів місцевої влади, відділ поліції тощо.

Liked the article?
Help us be even more cool!