ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

TikTok виявив понад 12 тис. акаунтів, які поширювали кремлівську пропаганду

У китайській соцмережі TikTok виявили понад 12 тисяч фейкових акаунтів, які поширювали дезінформацію про російсько-українську війну.

Про це йдеться у звіті TikTok, повідомляє Укрінформ із посиланням на CNBC та BBC.

За даними платформи, інформація була спрямована на українських, російських та на багатьох європейських користувачів, з контентом, призначеним для “штучного посилення проросійських наративів” про війну.

Деякі акаунти були фіктивно позначені як новинні видання.

BBC виявила 800 фейкових акаунтів, які були націлені на європейські країни з неправдивими заявами про те, що українські високопосадовці та їхні родичі купили розкішні автомобілі або вілли за кордоном після вторгнення Росії в лютому 2022 року. Ці відео мають очевидну мету – підірвати підтримку Заходу, йдеться в розслідуванні.

Представник TikTok повідомив CNBC, що компанія вже почала розслідувати ці акаунти ще до розслідування BBC і що всі виявлені фейкові акаунти були видалені.

Більшість фейкових акаунтів – понад 12 тисяч, – виявлених TikTok, керувалися з території Росії і поширювали кремлівську військову пропаганду місцевими мовами в Україні, Росії, Німеччині, Італії, Туреччині, Сербії, Чехії, Польщі та Греції.

Однак деякі з акаунтів керувалися з території України, і було виявлено, що вони “штучно посилювали наративи, спрямовані на збір коштів для українських військових”.

За даними TikTok, загальна кількість підписників фейкових акаунтів перевищила 1 мільйон, хоча відео, що публікуються на платформі, зазвичай переглядають мільйони людей.

Нагадаємо, Єврокомісія оприлюднила звіт з дотримання Кодексу поведінки щодо дезінформації, до якого на добровільній основі приєдналися ключові міжнародні інтернет-платформи, зокрема Google, Meta, Microsoft, TikTok.

Як повідомляв ІМІ, у листопаді єврокомісари закликали TikTok і Х посилити зусилля в боротьбі з мовою ворожнечі.

У жовтні Єврокомісія надіслала запити до Meta та TikTok щодо відповідності їхньої діяльності законодавству ЄС у сфері медіа, так званому Акту про цифрові послуги (DSA), який зобов’язує мультимедійні платформи вживати заходів проти поширення дезінформації, шкідливого або агресивного контенту.

У серпні 2023 року в Європейському Союзі набув чинності Акт про цифрові послуги, який зобов'язує інтернет-платформи видаляти незаконний контент, інакше їх очікує штраф на суму до 6% їхнього світового обігу за порушення правил.

Liked the article?
Help us be even more cool!