ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Розвідка: Росія виробила найбільше ШІ-контенту для впливу на вибори в США

24.09.2024, 18:06

Росія за допомогою штучного інтелекту (ШІ) створила більше матеріалів, покликаних вплинути на президентські вибори в США, ніж будь-яка інша держава.

Про це повідомив Reuters анонімний посадовець з Офісу директора національної розвідки США (ODNI).

За словами посадовця, це частина ширшої кампанії, спрямованої на підтримку республіканського кандидата Дональда Трампа на противагу демократці Камалі Гарріс. Контент, створений Москвою, зазначив він, “суголосний із загальними намаганнями Росії підтримати кандидатуру колишнього президента (Трампа) і дискредитувати віцепрезидентку (Гарріс) та Демократичну партію, зокрема шляхом поширення конспіративних наративів”.

Колаж, згенерований штучним інтелектом ChatGPT

На запитання про те, як Росія поширює ШІ-контент, офіційний представник послався на заяву міністерства юстиції США від 9 липня про викриття, ймовірно, російської операції, в межах якої акаунти в соцмережах, що оперували за допомогою ШІ, поширювали проросійські меседжі в США та інших країнах. 

Посадовець також зазначив, що “російські актори впливу” створили широко відомий відеоролик, де жінка стверджує, що Гарріс нібито збила її на машині й утекла з місця події. Однак це відео було інсценоване, а не створене за допомогою ШІ, уточнив посадовець. Минулого тижня в компанії Microsoft заявили, що, за даними їхніх досліджень, це відео було частиною прихованої російської операції з дезінформації.

Крім того, Китай також використовує ШІ для впливу на сприйняття країни у світі, але не для втручання у вибори в США.

“Китай використовує ШІ в ширших операціях, покликаних сформувати глобальні погляди на Китай і поглибити політичні розколи в США. Поки що ми не бачимо, щоб Китай використовував ШІ для якихось конкретних операцій, націлених на результати виборів у США”, зазначив посадовець.

Іран також використовував ШІ для створення постів у соцмережах і написання недостовірних новин для сайтів, що видають себе за справжні новинні ресурси. Цей контент іранці створювали англійською й іспанською мовами. Він був націлений на американських виборців з різними політичними поглядами й стосувався таких контроверсійних питань, як Ізраїль і конфлікт у Газі, а також президентських кандидатів, сказав посадовець.

Reuters зазначив, що генеративний ШІ, як і інші форми штучного інтелекту, вчиться на попередніх даних, щоб ухвалювати рішення. На основі цього навчання він створює новий контент, зокрема тексти, зображення й відео, які мають такий вигляд, ніби їх зробили люди. Посадовець також зазначив, що Росія є набагато досвідченішим гравцем, ніж інші країни, і краще розуміє, як працюють вибори в США і куди варто цілитися.

Що відомо про російську дезінформацію в США

Як повідомляв ІМІ, 29 липня 2024 року високопоставлені представники розвідки США заявили, що Кремль використовує несвідомих американців і комерційні фірми зі зв'язків із громадськістю в Росії для поширення дезінформації про президентські перегони в США. Зменшення підтримки України залишається головною метою російської дезінформації.

У серпні 2024 року США звинуватили Іран у запуску кібероперацій проти передвиборчих кампаній обох кандидатів у президенти, а також операцій впливу, спрямованих на політичні розколи серед американців. А дослідники Microsoft того ж місяця повідомили, що в червні хакери, повʼязані з урядом Ірану, намагалися зламати акаунт американського “високопосадовця” з передвиборчої команди.

Google у звіті за серпень повідомила, що іранське хакерське угруповання APT42 вчиняє фішингові атаки проти посадовців Ізраїлю та проти акаунтів, пов'язаних із Джо Байденом, Камалою Гарріс і Дональдом Трампом.

4 вересня 2024 року міністерство фінансів США запровадило санкції стосовно 10 людей та двох організацій через спроби Росії “зловмисно впливати” на цьогорічні президентські вибори в Америці. 

Під санкції потрапили: медіагрупа “Россия сегодня” та п’ять її дочірніх компаній; агентство РИА Новости; медійні компанії RT, TV-Новости, Ruptly та Sputnik; головна редакторка RT Маргарита Симоньян, її заступники Єлизавета Бродська, Андрій Кияшко та Антон Анісімов, менеджер цифрових проєктів RT Костянтин Калашніков та співробітниця відділу медіапроєктів Олена Афанасьєва.

Марія Ігнатьєва, Валентина Троян

Liked the article?
Help us be even more cool!