ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Meta пропонує користувачам у Європі підписки на Facebook та Instagram без реклами

Фото – forbes.com
Фото – forbes.com

Компанія Meta пропонує користувачам у Європі доступ до Facebook та Instagram без реклами за передплату, повідомляє Укрінформ із посиланням на Bloomberg.

Починаючи з листопада користувачі зможуть оформити підписку в соціальних мережах за 9,99 євро ($10,57) на місяць для вебверсії або за 12,99 євро на місяць для пристроїв iOS та Android, повідомила компанія. 

Послуги передплати будуть запропоновані всім жителям Європейського Союзу, Ісландії, Ліхтенштейну, Норвегії та Швейцарії.

“Ми продовжимо відстоювати підтримку інтернету з рекламою, навіть з нашою новою пропозицією підписки в ЄС, ЄЕЗ та Швейцарії. Але ми поважаємо дух і мету цих нових європейських норм і зобов'язуємося їх дотримуватися”, – заявили в компанії.

Meta продовжить надавати рекламні послуги на цих ринках без додаткової плати. Спочатку абонентська плата покриватиме всі акаунти користувача, але з березня Meta стягуватиме додатково 6 євро на місяць для вебверсії та 8 євро для iOS і Android.

Також компанія вирішила не запускати Threads в ЄС через питання про те, як вона може дотримуватися закону ЄС про цифрові ринки, який забороняє великим технологічним компаніям обмінюватися даними між сервісами.

Запровадження підписки є реакцією на посилення регулювання щодо збору та використання даних користувачів у Європі. У дописі в блозі, який пояснює це рішення, Meta посилається на рішення Суду ЄС, ухвалене проти компанії в липні. Тоді суд постановив, що компанії повинні розглянути можливість надання альтернативних послуг клієнтам, які не хочуть, щоб їхні дані збиралися і продавалися рекламодавцям, “якщо це необхідно – за відповідну плату”.

Як повідомляв ІМІ, у серпні в ЄС набув чинності Акт про цифрові послуги, який зобов'язує інтернет-платформи видаляти незаконний контент, інакше їх очікує штраф на суму до 6% їхнього світового обігу за порушення правил. Закон стосується 19 платформ, зокрема восьми соцмереж (Facebook, TikTok, X, раніше відомої як Twitter, YouTube, Instagram, LinkedIn, Pinterest і Snapchat), п’ятьох онлайн-магазинів (Amazon, Booking.com, китайський AliExpress і німецький Zalando), магазинів застосунків Google Play та App Store, пошуковиків Google і Bing, а також сервісів Google Maps і Wikipedia.

У жовтні 2023 року Єврокомісія надіслала запити до Meta та TikTok щодо відповідності їхньої діяльності законодавству ЄС у сфері медіа, так званому Акту про цифрові послуги, який зобов’язує мультимедійні платформи вживати заходів проти поширення дезінформації, шкідливого або агресивного контенту.

Liked the article?
Help us be even more cool!