"Київстар" відновив сервіс SMS-повідомлень та доступ до роумінгу
"Київстар" відновив доступ до послуги смс-повідомлень для всіх абонентів.
Про це повідомила пресслужба компанії.
Доступ до послуги відновили також у роумінгу.
"Нарешті вже можна відправити рідним SMS-ку про те, як ви скучили", – йдеться в повідомленні "Київстару".
Також доступні голосовий зв'язок та мобільне передання даних від "Київстару".
Проте відновлювальні роботи після технічного збою, який стався 12 грудня, тривають. У деяких населених пунктах ліквідовують проблеми, пов’язані з доступністю "домашнього інтернету". Також фахівці компанії починають відновлювати доступ до M2M для бізнес-клієнтів.
Як повідомляв ІМІ, 14 грудня оператор мобільного зв’язку “Київстар” повідомив, що під'єднав голосовий сервіс та на 93% відновив домашній інтернет.
Масштабний збій у роботі оператора стався зранку 12 грудня: були відсутні інтернет, неможливо було ввійти в мобільний застосунок "Київстар", не працював сайт компанії.
Цього ж дня "Київстар" заявив про потужну хакерську атаку, яка стала причиною технічного збою, частково було зруйновано IT-інфраструктуру компанії.
Через кібератаку непрацездатними стали деякі POS-термінали, банкомати та термінали самообслуговування ПриватБанку, Ощадбанку.
У застосунку мобільного оператора Vodafone теж спостерігалися технічні проблеми.
У Сумах, на Харківщині та частині Київщини через збій у роботі "Київстару" не працює система оповіщення про повітряні тривоги.
СБУ відкрила кримінальне провадження за фактом кібератаки на "Київстар" та розглядає як одну з версій атаку спецслужб РФ. Відповідальність за атаку взяло на себе російське хакерське угруповання "Солнцепек". За даними СБУ, воно є підрозділом Головного управління генштабу збройних сил РФ.
Кібератака відбулася через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників компанії.
Help us be even more cool!