ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

"Київстар" відновив інтернет у київському метро

Оператор мобільного зв'язку "Київстар" відновив швидкісний мобільний інтернет в метрополітені Києва, а раніше мобільний інтернет відновився в метро Харкова.

Про це пише Укрінформ із посиланням на пресслужбу компанії.

За даними компанії, інформаційна система "Мій Київстар", де абоненти можуть подивитися залишки на рахунках, також відновила роботу.

"Телеком-мережа "Київстару" практично ввійшла в період стабілізації. Так, 99% базових станцій на підконтрольній Україні території – у працездатному стані, а клієнтам доступні всі основні базові сервіси: послуги зв`язку та мобільного інтернету, SMS, послуги міжнародного голосового роумінгу та інші", – йдеться в повідомленні компанії.

Магазини "Київстару" також відновили надання клієнтам більшості сервісів.

Наразі компанія продовжує покращувати роботу послуги "Домашній інтернет" у Києві та низці інших місць, також планує найближчим часом поступово зняти обмеження у швидкості мобільного інтернету.

У компанії уточнили, що спеціалісти "Київстару" працюють над запуском швидкісного мобільного інтернету в роумінгу і планують запустити цю послугу для українських абонентів у Німеччині, Чехії, Польщі та інших країнах уже найближчим часом.

"Для стабілізації роботи послуг компанія залучила весь свій наявний технічний персонал, а також міжнародних партнерів із Швеції, Ірландії, США, Китаю, Фінляндії та інших країн", – повідомили в компанії.

Нарахування бонусів та компенсацій абонентам, які не могли користуватися послугами зв'язку через хакерську атаку, буде здійснено лише після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг, додали в "Київстарі".

Як повідомляв ІМІ, 14 грудня оператор мобільного зв’язку "Київстар" повідомив, що під'єднав голосовий сервіс та на 93% відновив домашній інтернет.

Масштабний збій у роботі оператора стався зранку 12 грудня: були відсутні інтернет, неможливо було ввійти в мобільний застосунок "Київстар", не працював сайт компанії.

Цього ж дня "Київстар" заявив про потужну хакерську атаку, яка стала причиною технічного збою, частково було зруйновано IT-інфраструктуру компанії.

Через кібератаку непрацездатними стали деякі POS-термінали, банкомати та термінали самообслуговування ПриватБанкуОщадбанку.

У застосунку мобільного оператора Vodafone теж спостерігалися технічні проблеми.

У Сумах, на Харківщині та частині Київщини через збій у роботі "Київстару" не працює система оповіщення про повітряні тривоги.

СБУ відкрила кримінальне провадження за фактом кібератаки на "Київстар" та розглядає як одну з версій атаку спецслужб РФ. Відповідальність за атаку взяло на себе російське хакерське угруповання "Солнцепек". За даними СБУ, воно є підрозділом Головного управління генштабу збройних сил РФ.

Кібератака відбулася через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників компанії.

18 грудня 2023 року "Київстар" відновив доступ до послуги смс-повідомлень та роумінгу для всіх абонентів.

Liked the article?
Help us be even more cool!