Моніторинги та матеріали
Перейти до Кого та як рекламують черкаські медіа: дослідження джинси в регіоні
Кого та як рекламують черкаські медіа: дослідження джинси в регіоні
Перейти до Три роки медіабазам ІМІ: шлях від приміщень до центрів підтримки
Три роки медіабазам ІМІ: шлях від приміщень до центрів підтримки
Перейти до Фінансова прозорість онлайн-медіа у 2025 році. Дослідження ІМІ
Фінансова прозорість онлайн-медіа у 2025 році. Дослідження ІМІ
Перейти до Третій рік без джинси. Що показав моніторинг херсонських онлайн-медіа
Третій рік без джинси. Що показав моніторинг херсонських онлайн-медіа
Перейти до Найлегші способи порушити стандарт відокремлення фактів від коментарів
Найлегші способи порушити стандарт відокремлення фактів від коментарів
Перейти до Піар мерів і товарів під виглядом новин: хто і як джинсує в онлайн-медіа Дніпра
Піар мерів і товарів під виглядом новин: хто і як джинсує в онлайн-медіа Дніпра
Перейти до Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за третій квартал 2025 року
Джинса в онлайн-медіа. Моніторинговий звіт за третій квартал 2025 року
Перейти до Місцева влада замовляє 63% політичної джинси в регіональних медіа – ІМІ
Місцева влада замовляє 63% політичної джинси в регіональних медіа – ІМІ
Перейти до Телеграм-канали популярних онлайн-медіа: недоліки контенту та поради щодо його покращення
Телеграм-канали популярних онлайн-медіа: недоліки контенту та поради щодо його покращення
Перейти до Кого та як рекламують черкаські медіа: дослідження джинси в регіоні
Кого та як рекламують черкаські медіа: дослідження джинси в регіоні
Перейти до Курс на зростання: що показав моніторинг джинси в онлайн-медіа Миколаєва
Курс на зростання: що показав моніторинг джинси в онлайн-медіа Миколаєва
Перейти до Аваков б’ється за наливайку в Одесі, а почесні громадяни заговорили: чи помітна передвиборча активність у місцевих медіа