Моніторинги та матеріали
Перейти до Як Чернівецька область медійно (не) виходить з карантину
Як Чернівецька область медійно (не) виходить з карантину
Перейти до Одеський медіапростір за часів карантину. Втрати та надбання
Одеський медіапростір за часів карантину. Втрати та надбання
Перейти до Брак часу і страх булінгу – основні причини, що заважають жінкам-експерткам бути публічними, – опитування ІМІ
Брак часу і страх булінгу – основні причини, що заважають жінкам-експерткам бути публічними, – опитування ІМІ
Перейти до Ох май ньюз. Тижнева підбірка “вдалих” заголовків #23
Ох май ньюз. Тижнева підбірка “вдалих” заголовків #23
Перейти до COVID-19 руйнує місцеві медіа. Ось як рекламодавці можуть допомогти їм урятуватись
COVID-19 руйнує місцеві медіа. Ось як рекламодавці можуть допомогти їм урятуватись
Перейти до Зґвалтування в Кагарлику: як журналісти/-ки порушили межі приватності потерпілої
Зґвалтування в Кагарлику: як журналісти/-ки порушили межі приватності потерпілої
Перейти до Ох май ньюз. Тижнева підбірка “вдалих” заголовків # 22
Ох май ньюз. Тижнева підбірка “вдалих” заголовків # 22
Перейти до Українські журналісти в період ослаблення карантину: аналітичний звіт за результатами опитування
Українські журналісти в період ослаблення карантину: аналітичний звіт за результатами опитування
Перейти до Половина редакцій під час карантину не забезпечувала журналістів засобами захисту – опитування ІМІ
Половина редакцій під час карантину не забезпечувала журналістів засобами захисту – опитування ІМІ
Перейти до Нова нормальність. Як медійникам вийти з карантину
Нова нормальність. Як медійникам вийти з карантину
Перейти до Ох май ньюз. Тижнева підбірка “вдалих” заголовків # 21