YouTube запроваджує нові умови партнерської програми для Shorts

З 1 лютого учасники партнерської програми YouTube, які заробляють гроші на рекламі в Shorts, отримають нові умови. Ця нова модель розподілу доходу замінить фонд YouTube Shorts. Про це йдеться в блозі Google, повідомляє Ain.ua.
Щоб відповідати вимогам, партнери з монетизації мають прийняти “Модуль монетизації Shorts” – умови, які дозволяють заробляти на рекламі та YouTube Premium. Якщо учасник прийме модуль після 1 лютого, розподіл доходу від коротких відео буде застосований до переглядів починаючи з дати прийняття.
Розподіл доходу від реклами в Shorts складається з чотирьох кроків:
- Дохід від реклами в каналі Pool Shorts. Щомісяця дохід від реклами, що демонструється між відео Shorts, додається та використовується як для винагороди творців, так і для покриття витрат на ліцензування музики.
- Розрахунок для пулу творців. Далі дохід переходить до пулу творців. Якщо автор монетизації завантажує коротке відео без музики, увесь дохід, пов’язаний з його переглядами, надходить до пулу творців. Якщо музика є – з доходу вираховують вартість ліцензії.
- Розподілення між творцями. Із загальної суми в пулі творців дохід розподіляється між авторами залежно від їхньої частки загальної кількості переглядів коротких відео в кожній країні. Наприклад, якщо автор отримує 5% усіх переглядів коротких відео, завантажених авторами, які монетизують, йому буде розподілено 5% доходу в пулі творців.
- Частка доходу для YouTube. Творці залишатимуть собі лише 45% розподіленого доходу незалежно від того, використовувалася музика чи ні.
У YouTube також є вимоги до контенту в Shorts. Якщо відео їм не відповідає, воно не буде монетизуватися.
Зокрема, не монетизуються неоригінальні короткі відео. Наприклад, невідредаговані кліпи з фільмів або телешоу, повторне завантаження вмісту інших авторів з YouTube чи іншої платформи або компіляції без додавання оригінального вмісту.
Також не монетизуються штучні або підроблені перегляди Shorts, наприклад від автоматичних кліків чи прокручування ботів; перегляди коротких відео, які не відповідають інструкціям щодо вмісту, придатного для рекламодавців.
Як повідомляв ІМІ, YouTube запустив сервіс для створення та оброблення коротких Shorts у 2022 році. Короткі вертикально орієнтовані відео мали конкурувати з TikTok, що належить китайській корпорації ByteDance.
Help us be even more cool!