ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

"Укрпошта" заявила про зрив переговорів з газетою "Експрес"

16.01.2018, 10:55
Фото - Еспресо.TV

ПАТ “Укрпошта” заявило про зрив нового етапу переговорів з видавцем львівської газети “Експрес”, що розповсюджувалася з вкладеними “незадекларованими шпальтами”. Національний оператор зв'язку звинувачує “Експрес медіа сХаб” у побитті свого юриста. Про це йдеться у заяві компанії, повідомляє Укрінформ.

“ПАТ “Укрпошта”, прагнучи вирішити господарський спір з “Експрес медіа сХаб”, 13 січня 2018 року провело черговий тур перемовин з представниками видавництва, який було зірвано через побиття юриста Укрпошти представниками “Експресу”. Наразі видавництво відмовляється підписувати з Укрпоштою практично узгоджений стандартний Договір про розповсюдження періодичних видань за передплатою, який вирішив би ситуацію, що склалася з нерозповсюдженням газет. Відтак домовленостей про співпрацю не досягнуто”, - йдеться у заяві.

В.о. генерального директора ПАТ “Укрпошта” Ігор Смілянський зазначив, що оператор все ж готовий поновити перемовини щодо виконання переліку вимог.

“Укрпошта” не очікувала такої незрозумілої агресії з боку керівників “Експресу”. Але ж, будучи відповідальним національним поштовим оператором, ми готові поновити перемовини та досягнути необхідних домовленостей. Для цього ми вимагаємо від наших партнерів з “Експрес медіа сХаб” виконання 3-х умов: офіційно опублікованих у ЗМІ вибачень працівнику “Укрпошти”, що постраждав під час перемовин та опинився на лікарняному ліжку; сплати коштів за вже надані раніше послуги з розповсюдження газети “Експрес”, згідно з гарантійним листом, підписаним у присутності губернатора та журналістів; відшкодування витрат з повернення “Укрпоштою” коштів передплатникам”, - заявив Смілянський. Також він зазначив, що після виконання цих умов “Укрпошта” готова повернутись до переговорів та “максимально швидко вирішити всі необхідні питання”.

Також у зв'язку з тим, що поновлення доставки за передплатою клієнтам “Експрес медіа сХаб” неможливе раніше 1 березня 2018 року, ПАТ “Укрпошта” забезпечить захист інтересів передплатників з повернення їм грошей та докладе зусиль для скасування ухвали, яка порушує їхні інтереси.

Унаслідок інциденту співробітника “Укрпошти” госпіталізовано. “Укрпоштою” направлено відповідну заяву до районного відділу поліції м. Львова.

ПАТ “Укрпошта” подасть позов до суду на видавця львівської газети “Експрес” за збитки, завдані внаслідок розповсюдження видання з вкладеними “незадекларованими шпальтами” у період 2015-2017 років.

Як повідомляв ІМІ, 28 грудня 2017 року редакція газети “Експрес” заявила, що державне підприємство “Укрпошта” блокує поширення газети всупереч чинному договору.

Директор з комунікацій та взаємодії з органами державної влади “Укрпошти” Михайло Василенко повідомив, що газета не сплатила в повному обсязі за послуги, а також не уклала Договір – доручення на розповсюдження періодичних видань за передплатою у наступному 2018 році.

4 січня 2018 року у Львові під стінами Львівської облдержадміністрації відбулася акція журналістів газети “Експрес” під назвою “Червона картка для Гройсмана”. Редакція організувала акцію “через блокування розповсюдження їх видання “Укрпоштою”.

4 січня 2018 року Генеральний директор ПАТ “Укрпошта” Ігор Смілянський заявив, що підприємство веде з видавцем газети “Експрес” господарський спір через виявлення фактів порушення ТзОВ “Експрес медіа сХаб” умов договору розповсюдження періодичних видань. “Укрпошта” через суд вимагатиме компенсації завданих їй у 2015-2017 роках збитків.

11 січня у Львові працівники газети “Експрес” вдруге пікетували під стінами будівлі Львівської облдержадміністрації: принесли тисячі примірників газети, які не потрапили до передплатників.

Liked the article?
Help us be even more cool!