ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

У законопроєкті про медіа до другого читання врахують пропозиції євроекспертів – Потураєв

05.08.2022, 11:00
Фото – Укрінформ
Фото – Укрінформ

Законопроєкт про медіа вже має позитивні висновки Ради Європи, але до другого читання він удосконалюватиметься з урахуванням пропозицій європейських експертів.

Про це сказав голова Комітету Верховної Ради з питань гуманітарної та інформаційної політики Микита Потураєв в ефірі телемарафону, повідомляє Укрінформ.

“Ми можемо голосувати, чітко знаючи, що в нас “зелене” світло Європи в першому читанні, і паралельно з тим Європа буде опрацьовувати пропозиції наші до другого читання. Таким чином ми зекономимо час та отримаємо зворотний зв'язок. Я сподіваюся, що вони скажуть, що наші пропозиції на 100% ок. Можливо скажуть, що треба ще щось поправити, й ми тоді поправимо та внесемо їх між першим та другим читанням і проголосуємо та отримаємо закон, який на 100% відповідає європейським вимогам та директивам”, – сказав Потураєв.

Він нагадав, що у 2020 році Рада Європи вже надала свій висновок і рекомендувала ухвалювати його в першому читанні та доопрацювати деякі питання до другого читання. Нині законопроєкт відповідає вже на 85% цим рекомендаціям, але його ще вдосконалюватимуть.

Також Потураєв зазначив, що законодавство в цій сфері не оновлювалося дуже тривалий час, тому вкрай потребує змін, адже нині не відповідає на нові виклики, не врегульовує діяльності всіх медіа, зокрема онлайн-медіа, соціальних мереж.

“Це буде європейський підхід, це так звана кодифікація законодавства. Не варто мати багато дрібних законів, варто мати один кодекс. От як, наприклад, у нас є Бюджетний кодекс, Податковий кодекс, Кримінально-процесуальний кодекс. Так само в медіапросторі варто мати також один кодекс. На жаль, не вийде в нас зробити прямо такий всеосяжний, бо рекламні питання потребуватимуть доопрацювання. І ми в прикінцевих положеннях закону про медіа беремо на себе зобов'язання до кінця року також довести до європейських стандартів наше рекламне законодавство”, – сказав він.

Також Потураєв додав, що цей закон унормує діяльність інтернет-видань. “Тим більше що сьогодні різниці між онлайн-медіа та аудіовізуальними медіа не так уже й багато. Є радіо, є сайти з відеоконтентом. У всіх поважних онлайн-ресурсів відеоконтент і аудіоконтент у вигляді подкастів”, – додав він.

Як повідомляв ІМІ, 27 липня голова Комітету ВР з питань гуманітарної та інформаційної політики Микита Потураєв, його перша заступниця Ірина Констанкевич і голова підкомітету з питань інформаційної політики Євгенія Кравчук внесли пропозиції до законопроєкту “Про медіа” №2693-д, який комітет з питань гуманітарної та інформаційної політики в липні 2020 року рекомендував Раді ухвалити за основу. 

Україна скерує нову редакцію законопроєкту про медіа до Європейської комісії, яка має оцінити, чи імплементує документ рекомендації ЄС щодо реформи медіа. Рекомендації Єврокомісії обов'язково врахують до ухвалення в парламенті.

23 червня глави держав та урядів ЄС ухвалили рішення про надання Україні статусу країни-кандидата на входження до ЄС. Однією з вимог є ухвалення закону про медіа. 

Верховна Рада має ухвалити закон про медіа у двох читаннях восени.

Liked the article?
Help us be even more cool!