ГАРЯЧА ЛІНІЯ050 447 70 63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Подай скаргу

У США державні іноземні ЗМІ зобов'язали маркувати свою продукцію

26.04.2021, 13:45
Фото - rfi.fr
Фото - rfi.fr

У США всі відео- та аудіоматеріали, виготовлені на замовлення або за власний кошт іноземної держави або політичних партій іноземних держав, які транслюються по американському радіо і телебаченню, повинні мати відповідне маркування. 

Таке рішення ухвалила американська Федеральна комісія зі зв'язку (FCC), повідомляє російська служба Радио Свобода.

У кінці і на початку радіо або телепередачі, але не рідше, ніж один раз на годину в ефірі має звучати нагадування: “Дана програма (спонсорована, оплачена або надана) повністю або частково іноземною державною установою за дорученням (назва іноземної держави)”. Оголошення повинне залишатися на екрані не менше чотирьох секунд і займати не менше чотирьох відсотків “вертикальної висоти кадру”.

Мета цього рішення – дати американцям знати, що іноземні уряди спонсорують і оплачують програми, в яких нерідко обговорюються питання, які розколюють суспільство. Американці повинні знати, що іноземний уряд намагається в чомусь переконати американську громадськість, йдеться в заяві FCC. Під час обговорення цієї директиви глава Федеральної комісії зі зв'язку Джессіка Розенворсел нагадала про те, що програми, оплачені китайським і російським урядами, транслюються в Вашингтоні.

Іноземні компанії та громадяни не мають права володіти телевізійними та радіостанціями в Сполучених Штатах, тому вони купують ефірний час в американських власників. Наприклад, одна з радіостанцій в Вашингтоні веде цілодобову трансляцію англомовних передач Радіо Супутник. Передачі Радіо Супутник транслюються в інших регіонах. Телекомпанія RT цілодобово транслює свої програми в кабельних мережах американських міст. RT і Радіо Супутник внесені в США до переліку "іноземних агентів" і повинні були й раніше маркувати свої матеріали. Рішення FCC стосується також програм, вироблених компаніями, які не включені до переліку іноагентов.

Як повідомляв ІМІ, у квітні керівництво Радіо Свобода та телеканалу “Настоящее время” запропонувало частині штатних співробітників московського бюро виїхати з Росії до України та Чехії. Саме багатомільйонні штрафи Роскомнагляду змусили редакцію Радіо Свобода почати планувати евакуацію своїх працівників у Росії.

Раніше Роскомнагляд наклав на Радіо Вільна Європа / Радіо Свобода штрафні санкції на суму приблизно 1 мільйон доларів, налічивши в роботі медіакорпорації 390 порушень закону про “іноземних агентів”. 

Із 30 жовтня 2020 року Російське агентство з питань засобів масової інформації та телекомунікацій (Роскомнагляд) наказало іноземним медіаорганізаціям, визначеним як “іноземні агенти”, позначати кожну статтю новин, публікації в соціальних мережах та аудіовізуальний вміст попередженням, що контент створений іноземним ЗМІ, яке “виконує функції іноземного агента”.

5 грудня 2017 року міністерство юстиції Росії оголосило іноземними агентами дев’ять американських ЗМІ, зокрема “Голос Америки”, Радіо Свобода, а також Крим.Реалії (проєкт української служби Радіо Свобода).

До списку потрапили проєкти російської служби Радіо Свобода “Фактографія” і “Сибирь.Реалии”, телеканал “Настоящее время”, Татарсько-башкирська служба Радіо Свобода, медіапроєкти “Idel.Реалии” та “Кавказ.Реалии”.

Liked the article?
Help us be even more cool!