ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

На WhatsApp подали скаргу до Єврокомісії через оновлення політики конфіденційності

12.07.2021, 16:23
Фото – rtl.de
Фото – rtl.de

Групи споживачів у ЄС подали скаргу до Єврокомісії на WhatsApp, заявляючи, що месенджер несправедливо змушує користувачів приймати нове оновлення конфіденційності, та називаючи це порушенням правил блоку.

Про це йдеться в публікації АР, повідомляє "Європейська правда".

Європейська організація споживачів (BEUC) подала 12 липня скаргу на те, що WhatsApp вніс зміни до умов обслуговування і своєї політики конфіденційності, і заявила, що зміни непрозорі й незрозумілі користувачам.

Багато користувачів WhatsApp перейшли на інші чат-додатки, такі як Signal і Telegram, через проблеми з конфіденційністю після того, як оновлення було запущене цього року. Користувачі побоювалися, що зміни нададуть Facebook доступ до додаткової інформації про них.

“WhatsApp протягом декількох місяців бомбардує користувачів агресивними й наполегливими повідомленнями, що спливають, для того, щоб змусити їх прийняти його нові умови використання та політику конфіденційності”, – прокоментувала генеральний директор BEUC Монік Гоєнс.

“Вони говорили користувачам, що доступ до їхнього застосунку буде закритий, якщо вони не приймуть нових умов. Однак споживачі не знають, що вони насправді приймають”, – додала вона.

BEUC і групи із захисту прав споживачів з восьми країн-членів подали скаргу на WhatsApp до Єврокомісії, а також до мережі органів, які опікуються проблемами споживачів. 

WhatsApp заявив, що скаргу засновано на неправильному розумінні мети й ефекту оновлення, та що він вітатиме можливість пояснити оновлення BEUC.

Як повідомляв ІМІ, 4 січня месенджер WhatsApp сповістив користувачів, що передаватиме їхні персональні дані компанії Facebook. Передавати WhatsApp може реєстраційні дані акаунту, зокрема номер телефону, дані про транзакції, взаємодію з іншими користувачами, інформацію про пристрій, IP-адресу тощо.

Користувачі мали погодитися на нову угоду до 8 лютого, інакше WhatsApp просто припинить у них працювати.

Проте WhatsApp вирішив перенести дату оновлення угоди користувачів до середини травня після того, як люди почали масово переходити до конкурентних платформ, зокрема Telegram.

WhatsApp повідомив, що вимкне можливість надсилати повідомлення для всіх користувачів, які не приймуть нових умов користування до 15 травня.

У червні WhatsApp повідомив, що не обмежуватиме функцій акаунтів, власники яких відмовилися прийняти нову політику конфіденційності.

Liked the article?
Help us be even more cool!