ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

i[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Латвія не забиратиме візи в співробітників російського "Дождя"

29.12.2022, 10:37
Фото – Дождь
Фото – Дождь

Управління в справах громадянства та міграції Латвії ухвалило рішення зберегти візи співробітникам телеканалу "Дождь", який раніше був позбавлений ліцензії на мовлення Національною радою з електронних ЗМІ країни.

Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на Delfi.

Після того як латвійський регулятор анулював телеканалу "Дождь" ліцензію на мовлення, Управління розпочало процес оцінювання віз для співробітників каналу, які дають право на працевлаштування і видаються на один рік.

У процесі оцінювання відомство дійшло висновку, що співробітники "Дождя", які отримали такі візи, можуть залишатися в Латвії і продовжувати тут працювати, оскільки за умов збереження мети візи немає правової підстави їх анулювати.

У своєму поясненні "Дождь" згадав, що мета візи – працевлаштування, – як і раніше, залишається актуальною, оскільки співробітники компанії продовжують створювати контент для розповсюдження в соціальних мережах і цифрових каналах.

Як повідомляв ІМІ, 6 грудня Національна рада з електронних ЗМІ Латвії (NEPLP) ухвалила рішення анулювати ліцензію на мовлення російському телеканалу "Дождь" через загрозу національній безпеці та громадському порядку.

Водночас представник телеканалу "Дождь" вимагав виступати російською мовою на засіданні латвійського регулятора, де розглядали справу про адміністративне порушення.

Головред телеканалу "Дождь" Тихон Дзядко назвав "фарсом" визнання каналу загрозою нацбезпеці Латвії.

1 грудня ведучий програми "Здесь и сейчас" на телеканалі "Дождь" Олексій Коростельов закликав глядачів повідомляти про проблеми російських солдатів на фронті й висловив сподівання, що канал зміг допомогти багатьом військовослужбовцям оснащенням.

Після того як уривок з ефіру поширився мережею, головний редактор телеканалу Тихон Дзядко повідомив, що цей уривок вилучили з ефіру, та заявив, що "Дождь" "не займався, не займається і не займатиметься допомогою з оснащенням російської армії – на фронті чи за його межами".

2 грудня ведуча російського телеканалу "Дождь" Катерина Котрикадзе повідомила про звільнення Олексія Коростельова.

Національна рада з електронних ЗМІ Латвії оштрафувала російський телеканал "Дождь" на 10 тисяч євро через показаний на мапі окупований Крим як частину Росії та назву російської армії "нашою армією". 

Служба державної безпеки Латвії (VDD) розпочала 2 грудня розслідування у зв'язку із заявами, зробленими Олексієм Коростельовим щодо допомоги каналу солдатам окупаційних військ Росії.

6 грудня Литовська комісія з питань радіо та телебачення заявила, що телеканал "Дождь", якому Латвія скасувала ліцензію на мовлення, буде недоступний і в Литві. 

Того ж дня, 6 грудня, головред телеканалу "Дождь" Тихон Дзядко назвав "фарсом" визнання каналу загрозою нацбезпеці Латвії.

Понад 60 російських медіа виступили на підтримку "Дождя".

8 грудня 2022 року український Медіарух оприлюднив заяву на підтримку рішення Національної ради з електронних медіа Латвії щодо позбавлення ліцензії телеканалу "Дождь".

9 грудня 2022 року стало відомо, що міністр внутрішніх справ Латвії Крістап Еклонс своїм рішенням вніс до чорного списку колишнього ведучого телеканалу "Дождь" Олексія Коростельова, слова якого про підтримку російської армії призвели до анулювання ліцензії на мовлення.

16 грудня 2022 року студія латвійського телеканалу TV3, із приміщень якої транслювалися передачі "Дождя", заявила, що розірве договір оренди з російським телеканалом.

Liked the article?
Help us be even more cool!