ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Кабмін затвердив план відновлення освіти на деокупованих територіях на 2024–2027 роки

Кабінет Міністрів ухвалив розпорядження “Про затвердження плану заходів з відновлення освіти на деокупованих територіях на 2024–2027 роки”, повідомила пресслужба Міністерства освіти та науки.

Серед стратегічних цілей плану заходів:

  • відновлення української системи освіти на деокупованих територіях;
  • забезпечення освітнього процесу відповідно до українських освітніх стандартів;
  • створення безпечного освітнього середовища.

У МОН зазначили, що відновлення освітнього процесу на деокупованих територіях залежить від різних чинників:

  • тривалість окупації та її характер;
  • безпекові фактори (мінування, обстріли тощо);
  • стан освітньої інфраструктури (наявність руйнувань / пошкоджень, доступна освітня мережа тощо);
  • також транспортне сполучення;
  • демографічна ситуація;
  • доступний кадровий резерв;
  • економічна ситуація в державі;
  • можливість надання фінансової підтримки таким територіям.

У Міністерстві освіти та науки зауважили, що окупанти зруйнували або пошкодили багато закладів освіти, а бойові дії створюють небезпеку й нині. 

“Діти й молодь, які перебували на окупованих територіях, зазнали негативного впливу від освітньої системи країни-агресора. Їх навчали за зміненими програмами, мілітаризували та намагалися сформувати в них іншу національну ідентичність”, – наголосили в МОН.

Також у міністерстві пояснили, що ухвалення розпорядження забезпечить на деокупованих територіях: 

  • освітній процес відповідно до українських освітніх стандартів; 
  • умови для досягнення фізичної безпеки учасників освітнього процесу; 
  • впровадження сучасних цифрових інструментів і цифрових навчальних матеріалів для здобуття освіти; 
  • формування кадрового резерву для забезпечення закладів та установ освіти на деокупованих територіях; 
  • створення системи підтримки учасників освітнього процесу під час адаптаційного періоду –  переходу від системи освіти держави-агресора до української системи освіти тощо.

Як повідомляв ІМІ, у вересні в Україні презентували новий державний освітній застосунок та вебпортал “Мрія”, який має усунути бюрократію та підвищити ефективність управління освітнім процесом у школах.

Liked the article?
Help us be even more cool!