Моніторинги та матеріали

Перейти до Як онлайн-медіа висвітлюють медичні препарати проти COVID-19

Як онлайн-медіа висвітлюють медичні препарати проти COVID-19

Олена Голуб
Перейти до Чернівецька область: у кого монополія на інформацію про COVID-19

Чернівецька область: у кого монополія на інформацію про COVID-19

Перейти до Карантинна боротьба з чутками

Карантинна боротьба з чутками

Алі Сафаров
Перейти до Особливості “карантинної журналістики” Кіровоградщини

Особливості “карантинної журналістики” Кіровоградщини

Павло Лісниченко
Перейти до Як медійникам упоратися зі звільненням під час карантину: рекомендації психолога

Як медійникам упоратися зі звільненням під час карантину: рекомендації психолога

Перейти до 39% спікерів у новинах про коронавірус – регіональні посадовці та політики: дослідження ІМІ

39% спікерів у новинах про коронавірус – регіональні посадовці та політики: дослідження ІМІ

Translated post icon
Перейти до Офіційна дезінформація. Пресрелізи про коронавірус в Одесі потребують додаткової перевірки

Офіційна дезінформація. Пресрелізи про коронавірус в Одесі потребують додаткової перевірки

Павло Колотвін
Перейти до Журналісти як ФОПи – правові роз’яснення

Журналісти як ФОПи – правові роз’яснення

Алі Сафаров
Перейти до Карантинні медіа: як працюють запорізькі ЗМІ в період кризи

Карантинні медіа: як працюють запорізькі ЗМІ в період кризи

Наталія Виговська