Або ж зв’яжіться з нами:
[email protected]
(050) 447-70-63
Хто з онлайн-медіа втрачає жіночий сегмент аудиторії. Гендерний моніторинг за 2-й квартал 2020-го
Брак часу і страх булінгу – основні причини, що заважають жінкам-експерткам бути публічними, – опитування ІМІ
Чому жінкам шкодить недостатня представленість у ЗМІ
81 на користь чоловіків: коли жінки стануть людьми для українських медіа
У регіональних новинах утричі менше жінок, аніж чоловіків, – дослідження ІМІ
Героями та експертами в більшості публікацій онлайн-ЗМІ Донеччини є чоловіки
В Одеських онлайн-медіа до спеціалізованих коментарів залучають 33% експерток та 67% експертів
Під знаком мозоля, або Гендерний баланс у новинах Львівщини
МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРНОГО БАЛАНСУ В УКРАЇНСЬКИХ ОНЛАЙН-ЗМІ. ГРУДЕНЬ-2019
Моніторингове дослідження гендерного балансу в українських онлайн-ЗМІ. Лютий 2019