ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Дослідження медіа-ситуації в південних і східних областях України 2017

04.07.2017, 23:32

«Дослідження медіаситуації в південних і східних областях України» є аналітичним продуктом якісного та кількісного моніторингу ЗМІ, який проводився громадською організацією «Інститут масової інформації», та соціального опитування, яке проводилося компанією «ГФК Юкрейн» за підтримки Української ініціативи з підвищення впевненості (UCBI), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

In English.  

МЕТОДОЛОГІЯ:

Моніторинг місцевих ЗМІ Харкова, Одеси, Дніпра, Запоріжжя, Миколаєва, Херсона, Донеччини (Краматорськ та Маріуполь) та Луганщини (Сєвєродонецьк) тривав протягом січня-лютого 2017 року. У кожному регіоні експерти ІМІ аналізували новини у трьох друкованих медіа, чотирьох популярних інтернет-виданнях та двох телеканалах. Загалом, опрацьовано 2612 матеріалів друкованих ЗМІ, 4692 матеріали інтернет-ЗМІ, і 650 матеріалів ТВ.

Моніторинг восьми популярних інтернет-сайтів т.зв. "ДНР" та "ЛНР" проводилось експертами ІМІ протягом січня-лютого 2017 року. Загалом, було оцінено 2097 новин, що вийшли у період з 17 по 25 січня 2017 року.

Дослідження медіапрозорості проводилося протягом січня-лютого 2017 року у 8 містах Півдня та Сходу України — Харків, Дніпро, Запоріжжя, Одеса, Миколаїв, Херсон, Донеччина (Краматорськ, Маріуполь), Луганщина (Сєвєродонецьк). Експерти ІМІ оцінили 161 медіа на предмет доступності для аудиторії інформації про: власників, менеджмент, контакти, охоплення аудиторії, редакційну політику ЗМІ та фінансової інформації про ЗМІ.

Опитування громадської думки проводилось компанією GfK на замовлення Інституту масової інформації за підтримки Української ініціативи з підвищення впевненості (UCBI) та USAID у січні-березні 2017 р. у восьми областях Сходу та Півдня України (Дніпропетровська, Харківська, Запорізька, Миколаївська, Херсонська, Одеська, території Донецької та Луганської областей, які контролюються урядом України). Всього було опитано 15 103 респонденти. Теоретична похибка не перевищує 1% для всієї вибірки та 2,5% для кожної області окремо з вірогідністю 0,95. Перша хвиля дослідження була здійснена у листопаді 2015 — січні 2016 р. та охопила 13 830 респондентів у шести областях Сходу та Півдня України (всі вище згадані, крім Херсонської та Миколаївської областей).

РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ

Медіа вподобання та політичні погляди населення у 8 областях

Аналітичний звіт за результатами опитування

Масив даних

Коротка інструкція по роботі з масивом даних

Дослідження медіапрозорості українських медіа Сходу і Півдня України

Дослідження медіа окупованих територій Донеччини і Луганщини:

ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ

Медіа вподобання та політичні погляди населення Дніпропетровської області

Дослідження медіаситуації Дніпропетровської області

Хто впливає на ЗМІ Дніпра? 

ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ

Медіа вподобання та політичні погляди населення Харківської області

Дослідження медіаситуації Харківської області

Хто впливає на ЗМІ Харкова?

ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ

Медіа вподобання та політичні погляди населення Херсонської області

Дослідження медіаситуації Херсонської області 

Хто впливає на ЗМІ Херсона? 

МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ

Медіа вподобання та політичні погляди населення Миколаївської області

Дослідження медіаситуації Миколаївської області

Хто впливає на миколаївські ЗМІ? 

ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ

Медіа вподобання та політичні погляди населення Одеської області

Дослідження медіаситуації Одеської області

Хто впливає на одеські ЗМІ?

ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ

Медіа вподобання та політичні погляди населення Запорізької області

Дослідження медіаситуації Запорізької області

Хто впливає на ЗМІ Запоріжжя? 

ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ

Медіа вподобання та політичні погляди населення неокупованої частини Луганської області

Дослідження медіаситуації Луганської області 

Хто впливає на ЗМІ Луганщини? 

ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ

Медіа вподобання та політичні погляди населення неокупованої частини Донецької області та тимчасово окупованих частин Луганської та Донецької областей

Дослідження медіаситуації Донецької області (Маріуполь, Краматорськ)

Хто впливає на донецькі ЗМІ? 

Результати дослідження у 2016 року знаходяться за посиланням.

Liked the article?
Help us be even more cool!