Моніторинги та матеріали
Перейти до Хто з онлайн-медіа втрачає жіночий сегмент аудиторії. Гендерний моніторинг за 2-й квартал 2020-го
Хто з онлайн-медіа втрачає жіночий сегмент аудиторії. Гендерний моніторинг за 2-й квартал 2020-го
Перейти до Чому жінкам шкодить недостатня представленість у ЗМІ
Чому жінкам шкодить недостатня представленість у ЗМІ
Перейти до 81 на користь чоловіків: коли жінки стануть людьми для українських медіа
81 на користь чоловіків: коли жінки стануть людьми для українських медіа
Перейти до Героями та експертами в більшості публікацій онлайн-ЗМІ Донеччини є чоловіки
Героями та експертами в більшості публікацій онлайн-ЗМІ Донеччини є чоловіки
Перейти до У регіональних новинах утричі менше жінок, аніж чоловіків, – дослідження ІМІ
У регіональних новинах утричі менше жінок, аніж чоловіків, – дослідження ІМІ
Перейти до В Одеських онлайн-медіа до спеціалізованих коментарів залучають 33% експерток та 67% експертів
В Одеських онлайн-медіа до спеціалізованих коментарів залучають 33% експерток та 67% експертів
Перейти до Під знаком мозоля, або Гендерний баланс у новинах Львівщини
Під знаком мозоля, або Гендерний баланс у новинах Львівщини
Перейти до МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРНОГО БАЛАНСУ В УКРАЇНСЬКИХ ОНЛАЙН-ЗМІ. ГРУДЕНЬ-2019
МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРНОГО БАЛАНСУ В УКРАЇНСЬКИХ ОНЛАЙН-ЗМІ. ГРУДЕНЬ-2019
Перейти до Моніторингове дослідження гендерного балансу в українських онлайн-ЗМІ. Лютий 2019
Моніторингове дослідження гендерного балансу в українських онлайн-ЗМІ. Лютий 2019
Перейти до Кількість згадок про жінок в інтернет-ЗМІ зросла майже вдвічі за останні 4 роки – дослідження ІМІ
Кількість згадок про жінок в інтернет-ЗМІ зросла майже вдвічі за останні 4 роки – дослідження ІМІ
Перейти до Опитування ІМІ: погрози та інтернет-тролінг є основними загрозами у роботі журналісток в Україні
Опитування ІМІ: погрози та інтернет-тролінг є основними загрозами у роботі журналісток в Україні
Перейти до “Вроде баба ты симпатичная, только толстая и истеричная”, або Як українська преса пише про жінок