Моніторинги та матеріали
Перейти до МОНІТОРИНГ «ДЖИНСИ» ДОНЕЦЬКИХ ВИДАНЬ. Квітень 2011 року
МОНІТОРИНГ «ДЖИНСИ» ДОНЕЦЬКИХ ВИДАНЬ. Квітень 2011 року
Перейти до Відкритий лист до фармацевтичної компанії ОЛФА, АО ОлайнФарм
Відкритий лист до фармацевтичної компанії ОЛФА, АО ОлайнФарм
Перейти до Моніторинг “джинси” за лютий у київських виданнях
Моніторинг “джинси” за лютий у київських виданнях
Перейти до Лише один “джинсовий” матеріал політичного характеру був розміщений в кримських виданнях
Лише один “джинсовий” матеріал політичного характеру був розміщений в кримських виданнях
Перейти до Практично не залишилось політичної “джинси” в донецьких виданнях у січні
Практично не залишилось політичної “джинси” в донецьких виданнях у січні
Перейти до Лише 6 сумнівних матеріали виявлено у січні в львівській пресі
Лише 6 сумнівних матеріали виявлено у січні в львівській пресі
Перейти до 81% “джинси” у донецьких виданнях має комерційних характер
81% “джинси” у донецьких виданнях має комерційних характер
Перейти до Більшість “джинси” у кримських ЗМІ залишається комерційного характеру
Більшість “джинси” у кримських ЗМІ залишається комерційного характеру
Перейти до Кількість джинси в пресі зросла через грип та свята
Кількість джинси в пресі зросла через грип та свята
Перейти до Рівень «джинси» в донецьких друкованих виданнях повертається на період до виборів
Рівень «джинси» в донецьких друкованих виданнях повертається на період до виборів
Перейти до Після виборів політичної “джинси” в кримських ЗМІ майже не залишилось
Після виборів політичної “джинси” в кримських ЗМІ майже не залишилось
Перейти до Кримські ЗМІ більшість політичної агітації маркували