ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Практично не залишилось політичної "джинси" в донецьких виданнях у січні

05.01.2011, 02:00

22 матеріали з ознаками прихованої реклами було розміщено в січні донецькими виданнями і лише один із них був політичного характеру, такого висновку дійшли донецькі експерти в результаті проведення моніторингу «джинси».

Назва видання

Кількість замовних матеріалів

 

 

 

 

 

Немарковані (джинса)

Умовно

марковані

Всього

 

 

 

 

 

Комерційні

Політичні

Всього

 

«Донецкий кряж»

3

0

3

0

3

«Вечерний Донецк»

6

0

0

0

6

«Донецкие новости»

4

1

5

3

8

«Панорама»

5

0

5

0

5

«Салон Дона и Баса»

0

0

0

0

0

«Донбасс»

3

0

0

0

3

                     

Найбільше «джинсових» матеріалів у січні розмістила газета «Вечерний Донецк». Натомість в газеті «Салон Дона і Баса» матеріалів з ознаками прихованої реклами не було виявлено взагалі.

Коментарі експертів:

Щотижневик «Донецкие новости» у січні - лідер як за якісною аналітикою,  так і за кількістю «джинси», якої у цьому місяці, порівняно з минулими, зовсім небагато. Переважно – торгова марка «Золота Амфора». Експерти звернули увагу на  рубрику «Політична позиція» - з дуже однозначними матеріалами, але без жодних позначок. В реквізитах газети ця рубрика відзначена як рекламна.

«Джинса» в газеті «Панорама» публікується переважно під рубрикою «Еліта Донбасу». При цьому портрет представника «еліти» виноситься на першу шпальту. Як-то склалося, що кращими людьми виявляються або чиновники, або посадові особи, або бізнесмени. Приклад - матеріал у № 4 «Кращий центр зайнятості 2010 року». Дивлячись на ілюстрації до публікації, складається враження, що мова йде не про біржу праці, а про палац одружень: фото парадних сходів, оформлених кульками, фото зі свята в театрі. Текст - на зразок ілюстрацій: такий же бравурно-хвалебний. У читача одразу виникає подив: як за такої чудової роботи й досі не вирішили проблему безробіття у регіоні?

Моніторинг був проведений Донецьким прес- клубом в партнерстві з Інститутом Масової Інформації та за підтримки "Інтерньюз Нетворк".

Liked the article?
Help us be even more cool!