6 матеріалів з ознаками прихованої реклами було розміщено в львівській пресі в січні, лише один з них мав політичний характер, такі висновки моніторингу «джинси» за січень.

Найбільше «джинсових» матеріалів розмістила газета «Львівська газета». Не виявлено таких матеріалів в газетах: «Новий погляд», «Ратуша», «Експрес» і лише один сумнівний матеріал в газеті «Львівська почта».

«Джинсові» матеріали  у львівській пресі стосувалися Юридичної консультації від Кватро-Консалтинг та мінеральної води «Шаянська».

 

Видання

Політична «джинса»

Комерційна «джинса»

Неналежно маркована реклама

Разом

Новий погляд

0

0

8

8

Високий Замок

1

1

91

93

Ратуша

0

0

3

3

Львівська пошта

0

1

31

32

Львівська газета

0

3

2

5

Експрес

0

0

0

0