6 матеріалів з ознаками прихованої реклами було розміщено в львівській пресі в січні, лише один з них мав політичний характер, такі висновки моніторингу «джинси» за січень.
Найбільше «джинсових» матеріалів розмістила газета «Львівська газета». Не виявлено таких матеріалів в газетах: «Новий погляд», «Ратуша», «Експрес» і лише один сумнівний матеріал в газеті «Львівська почта».
«Джинсові» матеріали у львівській пресі стосувалися Юридичної консультації від Кватро-Консалтинг та мінеральної води «Шаянська».
|
Видання |
Політична «джинса» |
Комерційна «джинса» |
Неналежно маркована реклама |
Разом |
|
Новий погляд |
0 |
0 |
8 |
8 |
|
Високий Замок |
1 |
1 |
91 |
93 |
|
Ратуша |
0 |
0 |
3 |
3 |
|
Львівська пошта |
0 |
1 |
31 |
32 |
|
Львівська газета |
0 |
3 |
2 |
5 |
|
Експрес |
0 |
0 |
0 |
0 |