Такого висновку дійшли експерти громадської організація Донецький прес-клуб, які в листопаді провели моніторинг донецьких видань ("Салон", "Панорама", "Донецкие новости", "Донецкий кряж", "Вечерний Донецк" і  "Донбасс") на предмет розміщенню в них матеріалів з ознаками прихованої реклами (джинси).

26 – матеріалів неналежно марковані як реклама

29 – матеріалів з ознаками прихованої реклами

При цьому кількість джинси політичного характеру зменшилась після виборів і становить 7 матеріали, комерційної джинси при цьому було виявлено 22 матеріали.

Найбільше «джинси» в листопаді розмістила газета «Донецкие новости», зовсім не виявлено таких матеріалів в газеті «Салон Дона і Баса».

Назва видання

Кількість замовних матеріалів

 

Немарковані (джинса)

Умовно

марковані

Всього

 

Комерційні

Політичні

Всього

 

«Донецький кряж»

1

1

2

2

«Вечірній Донецьк»

3

2

5

2

7

«Донецкие новости»

          7

        4

     11

        13

      24

«Панорама”

9

9

9

“Салон Дона і Баса”

11

11

«Донбасс»

2

2

       2