Рівень «джинси» в донецьких друкованих виданнях повертається на період до виборів
Такого висновку дійшли експерти громадської організація Донецький прес-клуб, які в листопаді провели моніторинг донецьких видань ("Салон", "Панорама", "Донецкие новости", "Донецкий кряж", "Вечерний Донецк" і "Донбасс") на предмет розміщенню в них матеріалів з ознаками прихованої реклами (джинси).
26 – матеріалів неналежно марковані як реклама
29 – матеріалів з ознаками прихованої реклами
При цьому кількість джинси політичного характеру зменшилась після виборів і становить 7 матеріали, комерційної джинси при цьому було виявлено 22 матеріали.
Найбільше «джинси» в листопаді розмістила газета «Донецкие новости», зовсім не виявлено таких матеріалів в газеті «Салон Дона і Баса».
Назва видання | Кількість замовних матеріалів |
| ||||
Немарковані (джинса) | Умовно марковані | Всього |
| |||
Комерційні | Політичні | Всього |
| |||
«Донецький кряж» | 1 | 1 | 2 | - | 2 | |
«Вечірній Донецьк» | 3 | 2 | 5 | 2 | 7 | |
«Донецкие новости» | 7 | 4 | 11 | 13 | 24 | |
«Панорама” | 9 | - | 9 | - | 9 | |
“Салон Дона і Баса” | - | - | - | 11 | 11 | |
«Донбасс» | 2 | - | 2 | - | 2 |
Help us be even more cool!