Такого висновку дійшли експерти громадської організація Донецький прес-клуб, які в листопаді провели моніторинг донецьких видань ("Салон", "Панорама", "Донецкие новости", "Донецкий кряж", "Вечерний Донецк" і "Донбасс") на предмет розміщенню в них матеріалів з ознаками прихованої реклами (джинси).
26 – матеріалів неналежно марковані як реклама
29 – матеріалів з ознаками прихованої реклами
При цьому кількість джинси політичного характеру зменшилась після виборів і становить 7 матеріали, комерційної джинси при цьому було виявлено 22 матеріали.
Найбільше «джинси» в листопаді розмістила газета «Донецкие новости», зовсім не виявлено таких матеріалів в газеті «Салон Дона і Баса».
|
Назва видання |
Кількість замовних матеріалів |
|
||||
|
Немарковані (джинса) |
Умовно марковані |
Всього |
|
|||
|
Комерційні |
Політичні |
Всього |
|
|||
|
«Донецький кряж» |
1 |
1 |
2 |
– |
2 |
|
|
«Вечірній Донецьк» |
3 |
2 |
5 |
2 |
7 |
|
|
«Донецкие новости» |
7 |
4 |
11 |
13 |
24 |
|
|
«Панорама” |
9 |
– |
9 |
– |
9 |
|
|
“Салон Дона і Баса” |
– |
– |
– |
11 |
11 |
|
|
«Донбасс» |
2 |
– |
2 |
– |
2 |
|