ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Рівень «джинси» в донецьких друкованих виданнях повертається на період до виборів

05.11.2010, 01:10

Такого висновку дійшли експерти громадської організація Донецький прес-клуб, які в листопаді провели моніторинг донецьких видань ("Салон", "Панорама", "Донецкие новости", "Донецкий кряж", "Вечерний Донецк" і  "Донбасс") на предмет розміщенню в них матеріалів з ознаками прихованої реклами (джинси).

26 – матеріалів неналежно марковані як реклама

29 – матеріалів з ознаками прихованої реклами

При цьому кількість джинси політичного характеру зменшилась після виборів і становить 7 матеріали, комерційної джинси при цьому було виявлено 22 матеріали.

Найбільше «джинси» в листопаді розмістила газета «Донецкие новости», зовсім не виявлено таких матеріалів в газеті «Салон Дона і Баса».

Назва видання

Кількість замовних матеріалів

 

Немарковані (джинса)

Умовно

марковані

Всього

 

Комерційні

Політичні

Всього

 

«Донецький кряж»

1

1

2

-

2

«Вечірній Донецьк»

3

2

5

2

7

«Донецкие новости»

          7

        4

     11

        13

      24

«Панорама”

9

-

9

-

9

“Салон Дона і Баса”

-

-

-

11

11

«Донбасс»

2

-

2

-

       2

 

 

Liked the article?
Help us be even more cool!