Лише один "джинсовий" матеріал політичного характеру виявили кримські експерти у січні, проте розміщений він був відразу у трьох виданнях і стосувався Сергія Тігіпка.
Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по 31 січня здійснювала моніторинг кримських газет «Крымская правда», «Крымское время», «Первая крымская», «События», «Голос Крыма», «Севастопольская газета», «Крымская газета».
Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила у вище перелічених газетах:
25 матеріалів, що відносяться до прихованої реклами.
|
Назва видання |
Кількість замовних матеріалів |
||||
|
Немарковані (джинса) |
Умовно марковані |
Всього |
|||
|
Комерційні |
Політичні |
Всього |
|||
|
«Голос Крыма» |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
|
«Крымская газета» |
2 |
1 |
3 |
0 |
3 |
|
«Крымская правда» |
2 |
0 |
2 |
0 |
2 |
|
«Крымское время» |
1 |
0 |
1 |
0 |
1 |
|
«Первая крымская» |
4 |
1 |
5 |
0 |
5 |
|
«Севастопольская газета» |
7 |
1 |
8 |
0 |
8 |
|
«События» |
5 |
0 |
5 |
0 |
5 |
Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась газета «Севастопольская газета».
Кількість рекламних матеріалів, як немаркованих, так і нмаркованих, різко знизилась у порівнянні з попередніми місяцями, що характерно для січня – третина місяця видання не виходять (святкові дні), а рекламодавці по з тієїж причини (велика кількість святкових днів) уважають рекламу в січні неефективної. Публікувалася реклама, на розміщення якої були укладені довгострокові договори ("Фінансовые консультации" в "Севастопольськой газете", "Азовські ковбаси" в "Событиях", "Оконные технологии" в "Первой крымской", реклама БАДів в "Кримской газете"). Політична "джинса» представлена одним матеріалом – "Сергей Тигипко: "В результате реформы ожидаем увеличения пенсий", автор Сергій Демидюк, – розміщеним у 3- х газетах.