81% "джинси" у донецьких виданнях має комерційних характер
Такі результати моніторингу "джинси" донецьких видань: “Донецький кряж”, “Вечірній Донецьк”, “Донецькі новини”, “Панорама”, “Салон Дона і Баса” та «Донбасс», що провів Донецький прес-клуб у грудні.
Група експертів у складі доцента кафедри журналістики філологічного факультету ДонНУ Олени Тараненко, оглядача всеукраїнської газети «Свобода» Анатолія Наумова, власкора всеукраїнської газети «Голос України» Ліни Кущ, заступника головного редактора інтернет-видання «Острів» Ярослава Колгушева та незалежногоа, викладача кафедри журналістики Олени Самойленко. журналіст
Визначила:
48 матеріалів з ознаками прихованої реклами, з них 39 комерційного характеру і 9 політичного.
30 матеріалів рекламні матеріали неналежно марковані.
Назва видання | Кількість замовних матеріалів | ||||
Немарковані (джинса) | Умовно марковані | Всього | |||
Комерційні | Політичні | Всього |
| ||
“Донецький кряж” | 6 | - | - | - | 6 |
“Вечірній Донецьк” | 8 | 2 | - | - | 10 |
“Донецькі новини” | 12 | 3 | 15 | 17 | 32 |
“Панорама” | 7 | - | 7 | - | 7 |
“Салон Дона і Баса” | 2 | 1 | - | 13 | 16 |
«Донбасс» | 4 | 3 | 7 | - | 7 |
Найбільше матеріалів з ознаками прихованої реклами в грудні розмістила газета “Донецькі новини”
В цій газеті більшість сумнівних матеріалів стосується продуктів харчування (шоколад, кока-кола, горілка з перцем) та сфери освіти (Ліцей «Інтелект», Будівельна академія).
В газеті «Донбасс», на думку експертів, найбільш сумнівні матеріали містяться в рубриці «Будь здоров». Наприклад, в матеріалі про користь йодованої солі розміщене зображення з такою солю.
«Джинсові» матеріали, на шпальтах газети «Панорама» часто приурочуються святам. Так, наприклад, відверто рекламні матеріали про Донецький юридичний інститут та адвокатське буро Олени Прядко приурочувалися Дню міліції.
Моніторинг проведений в партнерстві з Інститутом Масової Інформації за підтримки Інтерньюз Нетворк.
ІМІ
Help us be even more cool!