ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Більшість "джинси" у кримських ЗМІ залишається комерційного характеру

05.12.2010, 02:10

Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по  28 грудня здійснювала моніторинг "джинси" кримських газет  «Крымская правда», «Крымское время», «Первая крымская»,  «События», «Голос Крыма», «Севастопольская газета», «Крымская газета».

Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила у вище перелічених газетах:

5 матеріалів -  реклама без належного маркування;

53 -  матеріалі, що відноситься до прихованої реклами.

Назва видання

Кількість замовних матеріалів

Немарковані (джинса)

Умовно

марковані

Всього

Комерційні

Політичні

Всього

«Голос Крыма»

1

0

1

0

1

«Крымская газета»

7

4

11

0

11

«Крымская правда»

0

0

0

5

5

«Крымское время»

7

0

7

0

7

«Первая крымская»

15

2

17

0

17

«Севастопольская газета»

8

  0

 8

0

 8

«События»

9

 0

9

0

9

Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась «Первая крымская».

Серед замовників  реклами лідирують оператори мобільного зв’язку, віконні технології.

Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили:


Простежується|просліджує| тенденція пакетного розміщення іміджевих (піар-статей|) і рекламних матеріалів великих комерційних  компаній  відразу в декількох ЗМІ, з метою розширити аудиторію свого впливу (компанія «Кока-кола», «Київстар»).  Часто не маркуються блоки комерційної реклами, навіть якщо вони розташовуються на першій сторінці ("Первая крымская").

У газеті "Крымская правда" комерційна реклама як і раніше маркується нечітко.

Liked the article?
Help us be even more cool!