Більшість "джинси" у кримських ЗМІ залишається комерційного характеру
Громадська організація «Інформаційний прес-центр» з 1 по 28 грудня здійснювала моніторинг "джинси" кримських газет «Крымская правда», «Крымское время», «Первая крымская», «События», «Голос Крыма», «Севастопольская газета», «Крымская газета».
Група експертів у складі: викладачів факультету журналістики Таврійського Національного університету ім. В.І. Вернадського Вікторії Кондратськой і Ольги Володченко, кореспондента «ІНТЕРФАКС-Україна» Валентина Карайвана визначила у вище перелічених газетах:
5 матеріалів - реклама без належного маркування;
53 - матеріалі, що відноситься до прихованої реклами.
Назва видання | Кількість замовних матеріалів | ||||
Немарковані (джинса) | Умовно марковані | Всього | |||
Комерційні | Політичні | Всього | |||
«Голос Крыма» | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 |
«Крымская газета» | 7 | 4 | 11 | 0 | 11 |
«Крымская правда» | 0 | 0 | 0 | 5 | 5 |
«Крымское время» | 7 | 0 | 7 | 0 | 7 |
«Первая крымская» | 15 | 2 | 17 | 0 | 17 |
«Севастопольская газета» | 8 | 0 | 8 | 0 | 8 |
«События» | 9 | 0 | 9 | 0 | 9 |
Таким чином, найбільшим покупцем інформації без грифу «реклама» виявилась «Первая крымская».
Серед замовників реклами лідирують оператори мобільного зв’язку, віконні технології.
Експерти Вікторія Кондратська, Ольга Володченко, Валентин Карайван відзначили:
Простежується тенденція пакетного розміщення іміджевих (піар-статей ) і рекламних матеріалів великих комерційних компаній відразу в декількох ЗМІ, з метою розширити аудиторію свого впливу (компанія «Кока-кола», «Київстар»). Часто не маркуються блоки комерційної реклами, навіть якщо вони розташовуються на першій сторінці ("Первая крымская").
У газеті "Крымская правда" комерційна реклама як і раніше маркується нечітко.
Help us be even more cool!