ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Відкритий лист до фармацевтичної компанії ОЛФА, АО ОлайнФарм

10.04.2011, 00:00

 Людмилі Іванівні Поляченко,

 

Директору компанії ОЛФА, Україна,

ексклюзивному представнику латвійської компанії ОлайнФарм

Валерію Малигіну,

Голові правління АО ОлайнФарм, Латвія

Гелмут Балдерис-Силдедзис,

Голові ради компанії, Латвія

Друзі, колеги!

Звертаємось до Вас, як до професіоналів, що ставляють собі за мету турботу про здоров’я людей та високі стандарти у виготовленні медичних препаратів. Ми всі зацікавлені у якісній та вичерпній інформації щодо продукції медичного призначення, оскільки самі також є споживачами.

Нас серйозно непокоїть практика газети «ФАКТИ», яка систематично публікує матеріали з ознаками замовності. Така подача інформації вводить в оману споживачів тим, що не містить позначки «Реклама» та вводить споживачів в оману.

Ми стурбовані тим, що у цій газеті все частіше зустрічаються публікації зі згадуванням саме ваших препаратів.

Наприклад, у числі ФАКТІВ за 09.02.2011 р. вийшла стаття «При наступлении климакса женщина начинает острее чувствовать любую боль», у якій рекламується препарати «Ноофен» та «Адаптол». Позначка «Реклама» на матеріалі відсутня.

У числі ФАКТІВ за 17.02.2011 р. вийшла стаття «Хронический стресс может привести к депрессии и даже язве желудка», у якій рекламується препарат «Ноофен». Позначка «Реклама» на матеріалі відсутня.

У числі ФАКТІВ за №48 за вийшла стаття «Если человек устает, нервничает, тонет в информационном потоке - сексуальная жизнь может разладится», у якій рекламується препарат «Ноофен». Позначка «Реклама» на матеріалі відсутня.

У числі ФАКТІВ за №48 за вийшла стаття «Как мужчине, у которого возникают проблемы с сексом справится с Синдромом тревожного ожидания неудачи», у якій рекламується препарат «Ноофен». Позначка «Реклама» на матеріалі відсутня.

Нагадуємо вам, що закон України «Про рекламу» вимагає від видавців та рекламодавців надавати «об’єктивну інформацію про лікарський засіб» а також про те, що реклама повинна «здійснюватися так, щоб було зрозуміло, що наведене повідомлення є рекламою і що рекламований товар є лікарським засобом а також вимогу про необхідність консультації з лікарем перед застосуванням лікарського засобу».

Окрім того, «у рекламі забороняється розміщення відомостей, які можуть справляти враження, що за умови вживання лікарського засобу чи застосування медичної техніки консультація з фахівцем не є необхідною».

У публікаціях, що містяться у газеті ФАКТИ і рекламують препарати вашого виробництва не дотримано вимог закону. А отже, ці ваші дії можуть причинити шкоду здроров’ю громадян.

З повагою, «Інститут масової інформації»

 

 

 

 

Liked the article?
Help us be even more cool!